مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس:

یک سوم شهدای استان فارس دانش آموز و فرهنگی هستند

مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس گفت: یک سوم شهدای استان فارس دانش آموز و فرهنگی هستند و در حال حاضر هم بیشترین آزاده، رزمنده و جانباز در مجموعه آموزش و پرورش حضور دارند.
کد خبر: ۲۲۳۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱ - 22January 2017

به گزارش دفاع پرس از شیراز، حمید رضا آذری مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس با سرهنگ حمید رضا گرامی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس دیدار و گفت‌وگو کرد.

آذری در این دیدار اظهار داشت: یک سوم شهدای استان فارس دانش آموز و فرهنگی هستند و در حال حاضر هم بیشترین آزاده، رزمنده و جانباز در مجموعه آموزش و پرورش است، به حدی که امکان جمع کردن آنها در یک مراسم ممکن نیست.

مدیر کل آموزش پرورش فارس گفت: برنامه هایی برای تجلیل از خانواده محترم شهداء، رزمندگان و جانبازان دانش آموز و فرهنگیان داشته ایم اما باید جهت هر چه بیشتر شدن این برنامه ها تلاش شود تا به صورت هدف مند باشد.

وی در پایان گفت: تمام تلاش خود را جهت ثبت و ضبط آثار شهداء و رزمندگان دانش آموز و فرهنگی در دوران دفاع مقدس و نشر آنها برای آیندگان انجام خواهد داد. چرا که با استفاده از فرهنگ دفاع مقدس می توان الگو سازی نمود.

سرهنگ گرامی خاطر نشان کرد: حضور استان فارس در دفاع مقدس بسیار موثر و از جهات مختلف پیشرو بوده است. لذا باید تلاش شود از این حضور مستند سازی می کنیم تا از آفت فراموشی و تحریف جلوگیری کنیم.

گرامی گفت: توقع داریم معلمان و دانش آموزان جهت جمع آوری آثار دفاع مقدس ورود کنند. که اگر درصدی از آنها هم ورود کنند اتفاق مهمی خواهد بود. آسیب های اجتماعی نیز با استفاده از این فرصت ها کم رنگ می شود. فرهنگ دفاع مقدس باید در پیک نوروزی، درس های مرتبط و برنامه های فوق العاده دانش آموزان نمود پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار