سرپرست اورژانس کشور:

حادثه «پلاسکو» 174 مصدوم داشته است

سرپرست اورژانس کشور با اشاره به افزایش مصدومان حادثه ساختمان «پلاسکو» گفت: این حادثه تاکنون 174 مصدوم داشته است.
کد خبر: ۲۲۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸ - 22January 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «پیرحسین کولیوند» سرپرست اورژانس کشور در گفت وگویی در محل حادثه ساختمان «پلاسکو» افزود: از مجموع مصدومان این حادثه 133 نفر به صورت سرپایی در محل درمان شده‌اند.

وی اظهار کرد: 41 مصدوم دیگر این حادثه نیز برای ادامه روند درمانی به بیمارستان منتقل شدند که از این تعداد 2 نفر در بیمارستان بستری هستند.

به گفته کولیوند، درهمین ارتباط و متاسفانه یکی از مصدومان حادثه( از نیروهای آتش نشان) به علت سوختگی شدید در بیمارستان شهید مطهری فوت کرد.

وی با اشاره به استقرار یک دستگاه سنجش مونوکسیدکربن در اتوبوس آمبولانس اورژانس تهران در محل حادثه پلاسکو اظهار کرد: بیشتر عوامل امدادی مستقر در محل به دلیل گازگرفتگی دچار مشکلاتی می شوند که این دستگاه براساس استانداردهای لازم در مدت زمان 5 تا 10ثانیه مشکل را تشخیص می دهد و دیگر نیازی به اعزام فرد مصدوم به بیمارستان نیست.

ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری تقاطع خیابان فردوسی حدود ساعت 8 صبح روز پنجشنبه(30 دی) دچار حریق شد و حدود ساعت 11 و 30 دقیقه ساختمان به طور کامل فروریخت و تعدادی از آتش نشانان که در حال اطفای حریق بودند، زیر آوار گرفتار شدند.

عملیات آوار برداری از روز پنجشنبه تاکنون همچنان ادامه دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار