مدیر مرکز تخصصی کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) خبر داد؛

ثبت‌نام ۱۵۰ طلبه در کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع)

«حجت‌الاسلام‌ والمسلمین کفیل» گفت: در این مرکز تخصصی حدود ۱۵۰ نفر ثبت‌نام‌ شده‌اند که حدود ۳۰ نفر از آنان در این در این مرکز پذیرفته شدند.
کد خبر: ۲۲۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱ - 22January 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «محمدصادق کفیل» مدیر مرکز تخصصی کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع)، عصر امروز در دیدار اعضای کنگره تخصصی امام سجاد(ع) با آیت‌الله مقتدایی که در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: اگر قرار است یک مرکز جهانی شود باید عقبه علمی داشته باشد ازاین‌رو پیشنهاد شد تا این کنگره را با حوزه علمیه پیوند بدهیم تا یک پشتوانه علمی داشته باشد.

وی بابیان اینکه 6 سال است که اقداماتی در رابطه با کنگره امام سجاد(ع) انجام‌شده، افزود: امروز خواستیم با افتتاح این مرکز عقبه‌ای محکم ایجاد کنیم ازاین‌رو تصمیم بر راه‌اندازی این مرکز گرفتیم.

مدیر مرکز تخصصی کنگره امام سجاد عنوان کرد: در این مرکز حدود 150 نفر ثبت‌نام‌شده‌اند که حدود 30 نفر از آنان در این در این مرکز پذیرفته شدند که قرار است 10 نفر از آنان به‌صورت موضوعی بر روی صحیفه سجادیه کار کنند.

وی بیان کرد: مرکز تخصصی کنگره امام سجاد(ع) به دنبال راه‌اندازی یک کتابخانه تخصصی در قم است، همچنین به دنبال اساتید مجرب در سراسر کشور هستیم که بتوانیم از آنان در این مرکز استفاده لازم را ببریم.

کفیل خاطرنشان کرد: در این کنگره تخصصی امام سجاد(ع) یک گروهی تشکیل‌شده که به‌صورت پژوهی قرار است بر روی 10 موضوع شناسایی کار کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها