سردار احمدی:

بهترین تجلیل از شهدا پیوند مستحکم با رسم و راه آنان است

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) قم گفت: امروز بهترین تجلیل از شهیدان، ایجاد پیوند و ارتباط مستحکم با راه و رسم آنان است.
کد خبر: ۲۲۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۳ - 23January 2017

به گزارش دفاع پرس از قم، سردار غلامرضا احمدی طی سخنانی در یادواره 70 شهید دانش آموز و فرهنگی دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آموزشگاه های ماندگار شیخ صدوق و شاهد علامه حلی در قم با اشاره به اینکه نسل امروز نسلی است که دوران دفاع مقدس را درک نکرده، اظهار داشت: محافل شهیدان بهترین مکان برای تبیین خاطره های آن دوران برای نسل جوان است.

وی با تشریح وضعیت آغاز جنگ تحمیلی افزود: صدام در روزهای نخست جنگ در برابر خبرنگاران و رسانه ها وعده فتح سه روزه تهران را می داد و این مساله به باور عراقی ها رسیده بود و اگر رشادت ها و جان فشانی های شهیدان نبود، چه بسا امروز سرنوشت دیگری برای کشور رقم خورده بود.

احمدی با اشاره به وصیت و سفارش شهدا مبنی بر حضور در جبهه برای دفاع از اسلام و ولایت اضافه کرد: امروز اگر قرار است که به معنای واقعی از شهیدان تجلیل کنیم، بهترین کار ایجاد پیوند و ارتباط مستحکم با راه و رسم آنان است.

فرمانده سپاه استان قم در پایان خاطرنشان کرد: دشمن، ایمان، اعتقاد و بصیرت ملت ایران را نشانه رفته اما با توسل به شهیدان و تاسی از راه و روش اهل بیت می توان دشمن را از در تحقق اهدافش ناکام کرد.

یادواره 70 شهید دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آموزشگاه های ماندگار شیخ صدوق و شاهد علامه حلی ناحیه دو آموزش و پرورش قم، به همت اداره کل آموزش و پرورش قم و سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) امروز یکشنبه با حضور جمعی از دانش آموزان، فرهنگیان و خانواده معظم شهیدان در سالن اجتماعات دبیرستان شیخ صدوق برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها