منابع صهیونیستی مدعی شدند؛

ارتش رژیم صهیونیستی برای نبرد با حزب‌الله لبنان آماده می‌شود

رسانه‌های رژیم اشغالگر قدس از تلاش‌های ارتش این رژیم برای افزایش توان و آمادگی جهت جنگ با حزب الله لبنان خبر دادند.
کد خبر: ۲۲۳۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ - 23January 2017

به گزارش خبرنگار بین الملل دفاع پرس، ارتش اسرائیل در حال آماده سازی شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی برای آنچه که «جنگ سوم لبنان» می‌نامد، است. تلاش ارتش رژیم صهیونیستی در طرح‌های مقابله با نبرد با حزب‌الله بر دو ایده «جلوگیری از ورود گروهان‌ها و گردان‌های عملیاتی مقاومت اسلامی برای نفوذ به عمق شمال فلسطین اشغالی» و «آموزش یگان‌های ویژه ارتش اسرائیل برای از کار انداختن تونل‌های ارتباطی مقاومت اسلامی در جنوب لبنان» است.

یدیعوت آحارونوت در ادامه به نقل از یکی از افسران عالی‌رتبه صهیونیست افزود: امروز نظریه بن گوریون پیرامون «انتقال نبرد به خاک دشمن» تبدیل به ابرازی مهم در دستان حزب‌الله برای نبرد با ارتش اسرائیل شده است. این روزنامه صهیونیست با بردن نام «واحد تکاوری رضوان» از «نیروهای ویژه مقاومت اسلامی لبنان»، که از آن با نام «گروهان‌های رضوان» یاد کرد، مدعی شد نیروهای این واحد در روزهای نخست جنگ آینده، اقدام به پیشروی در عمق خاک فلسطین اشغالی خواهند کرد.

نکته دیگری که ارتش اسرائیل از مانورها به دنبال آن است، پیگیری یک استراتژی دفاعی در برابر هجوم حزب‌الله به شهرها و شهرک‌های صهیونیست‌نشین شمال فلسطین است.

یدیعوت آحارونوت در ادامه به نقل از همان مقام نظامی مدعی شد: «ارتش اسرائیل هم‌اکنون به دنبال تقویت هواپیماها و بمب‌های خود جهت بمباران سنگرها و تونل‌های حزب‌الله در مناطق همجوار با مرز لبنان است.» این افسر صهیونیست راهکار این موضوع را استفاده از تجهیزات الکترونیکی مخصوص شناسایی نقاط خالی در زیر زمین عنوان کرد.

وی در پایان ادعا کرد: «می‌خواهیم به گونه‌ای در مورد تونل‌های زیرزمینی حزب الله عمل کنیم که مطمئن باشیم در صورت خروج ما از جنوب لبنان پس از جنگ آینده، دیگر تونلی زیرزمینی برای حزب‌الله در زیر این منطقه وجود نخواهد داشت!»

این ادعا در حالی از سوی این افسر صهیونیست بیان می‌‌شود که بر اساس نظر بسیاری از تحلیلگران، جنگ بعدی ارتش اسرائیل با مقاومت اسلامی لبنان نه در جنوب لبنان بلکه در شمال فلسطین اشغالی و در شهرهای مهم شمالی رژیم صهیونیستی رخ خواهد داد و این همان چیزی است که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تا امروز بارها بر آن تأکید داشته است.

انتهای پیام/ 421
 
نظر شما
پربیننده ها