رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

سخنرانان دهه فجر به بیان دستاوردهای انقلاب بپردازند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین گفت: سخنرانان دهه فجر بر محور انقلاب و بیان دستاوردهای انقلاب سخنرانی نمایند و از بهره برداری سیاسی و انتخاباتی از آن پرهیز کنند.
کد خبر: ۲۲۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹ - 23January 2017

به گزارش دفاع پرس از قزوین، حجت الاسلام علی قابل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان قزوین در سخنانی ضمن تسلیت شهادت جانسور تعدادی از فرزندان ملت در حادثه ساختمان پلاسکو، اظهار داشت: تا کنون سه جلسه به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب برگزار و برنامه‌های متعددی برای ایام الله دهه فجر امسال پیش بینی شده است.

امام جمعه موقت قزوین در ادامه افزود: نام گذاری خوب و جامعی برای روزهای دهه مبارک فجر پیش بینی شده است که انتظار می‌رود ادارات و نهادهای عضو ستاد برنامه‌های خود را متناسب با روزهای نام گذاری شده برگزار و تبیین نمایند.

حجت الاسلام قابل در ادامه با انتقاد از برخی فعالیت‌های انتخاباتی سازمان یافته که سطح استان انجام می‌شود تصریح کرد: سخنرانانی که در این ایام برای برنامه‌های دهه فجر هماهنگ می‌شوند باید بر محور انقلاب و بیان دستاوردهای انقلاب سخنرانی نمایند و از بهره برداری سیاسی و انتخاباتی از آن پرهیز کنند.

وی در پاسخ به اظهارات یکی از اعضای ستاد در خصوص نبود بودجه برای اجرای برنامه‌های دهه فجر و چاپ بنر، گفت: هزینه‌های میلیونی در ادارات به‌منظور امور تشریفاتی انجام می‌شود که هیچ ضرورتی ندارد اما به دهه فجر که می‌رسد گفته می‌شود پول نداریم بنر بزنیم، چطور برای سفر ریاست جمهوری به قزوین کل استان پر از بنر شده بود؟

حجت الاسلام قابل در پایان از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی شکوهمند سالگرد پیروزی انقلاب در 22 بهمن دعوت به عمل آورد و خاطر نشان کرد: 22 بهمن تجلی حضور ملت ایران در حمایت از انقلاب و ولایت خواهد بود.

انتهای پیام /
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار