امیر پوردستان در بازدید از پروژه‌های مسکونی چیتگر و شهیدبهشتی آجا خبر داد؛

تشکیل شورای عالی معیشت در ارتش

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: در حوزه حقوق و مزایا جلسات خوبی با معاونین نیروی انسانی داشتیم و پیش بینی‌هایی انجام شد که از جمله آن تشکیل شورای عالی معیشت در سطح آجا است.
کد خبر: ۲۲۳۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳ - 23January 2017

تشکیل شورای عالی معیشت در ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» جانشین فرمانده کل ارتش از پروژه‌های در حال ساخت شهرک مسکونی چیتگر و شهید بهشتی بنیاد تعاون آجا بازدید کرد.

وی در این بازدیدها ضمن بررسی میزان پیشرفت واحدهای مسکونی در حال ساخت این شهرک‌ها در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل بتاجا و سایر مسئولین مربوطه برگزار شد، از تلاش همه مسئولین و دست اندرکاران قدردانی کرد.

پوردستان در این جلسه گفت: ان شاءالله با هدایت، مدیریت و تلاش شما، مسائل و مشکلاتی که در این پروژه‌ها وجود دارد حل شده و در مدت کوتاهی می‌توانیم زمینه‌ای را فراهم کنیم که ساکنین شهرک‌های چیتگر و شهید بهشتی احساس مباهات کنند که در این شهرک‌ها ساکن هستند.

جانشین فرمانده کل ارتش در خصوص معیشت کارکنان آجا نیز خاطرنشان کرد: در حکمی که مقام معظم رهبری به بنده داده‌اند بحث معیشت کارکنان وجود دارد که از مهم ترین امور این بحث، مسکن می‌باشد و در همین رابطه بازدیدی از این پروژه‌ها داشتیم و رسیدگی به امور معیشتی کارکنان جزو برنامه‌های اصلی من می‌باشد.

امیر پوردستان خاطرنشان کرد: در حوزه حقوق و مزایا نیز جلسات خوبی با معاونین نیروی انسانی داشتیم و پیش بینی‌هایی انجام شد که از جمله آن تشکیل شورای عالی معیشت در سطح آجا می‌باشد.

جانشین فرمانده کل ارتش در پایان تاکید کرد: ما باید تمامی مشکلات ساکنین شهرک‌های آجا اعم از نظامی و غیرنظامی را برطرف کنیم. سرانه فضاهای سبز، مجموعه‌های ورزشی، سرانه درمانی، محوطه سازی و... همه تعهداتی است که ما به ساکنین داریم و باید به نحو احسن آن را به انجام برسانیم.

در این بازدیدها، مدیر عامل بتاجا و دست اندرکاران ساخت پروژه‌های مسکونی چیتگر و شهید بهشتی، گزارشاتی را از روند ساخت و ساز و مشکلات پیش رو ارائه کردند.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها