تقوی نژاد در جمع خبرنگاران خبر داد؛

شناسایی 1500 شرکت صوری متخلف/ پیش بینی افزایش بیش از 4 هزار میلیارد تومانی منابع مالیات

رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: برآورد ما این است که 4 تا 5 هزار میلیارد تومان، منابع مالیاتی ما از محل شناسایی مودیان جدید یا کسانی که تاکنون فرار مالیاتی داشتند و در تور مالیاتی کشور نبودند، افزایش یابد.
کد خبر: ۲۲۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹ - 23January 2017
شناسایی 1500 شرکت صوری متخلف/ پیش بینی افزایش بیش از 4 هزار میلیارد تومانی منابع مالیاتبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «سیدکامل تقوی نژاد» رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور در حاشیه همایش مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی در جمع خبرنگاران از شناسایی 1500 شرکت صوری متخلف خبر داد.
 
وی افزود: این‌ها شرکت‌هایی بودند که از موضوع اعتبار مالیاتی سو استفاده می‌کردند و به صدور فاکتورهای صوری مبادرت می‌ورزیدند در حالی که در عمل وجود حقیقی نداشتند و برای برخی افراد و شرکت‌ها فاکتور صادر کرده و از این طریق اعتبار مالیاتی ایجاد می‌کردند.

تقوی نژاد ادامه داد: نظام مالیاتی کاملا از این موضوع اطلاع دارد و کسانی که ادعا دارند شرکت‌های صوری بیشتری وجود دارد که اسامی شان در لیست 1500 تایی نیست و ما آنها را شناسایی نکردیم، این حرف قابل قبول نیست.

وی در خصوص کاهش فرار مالیاتی در سال جدید گفت: برآورد ما این است که 4 تا 5 هزار میلیارد تومان در منابع مالیاتی ما از محل شناسایی مودیان جدید یا کسانی که تاکنون فرار مالیاتی داشتند و در تور مالیاتی کشور نبودند، افزایش یابد.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها