کوروش زارعی خبر داد؛

تعویق زمان افتتاح دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج به ۲۶ بهمن‌ماه

دبیر دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج از به تعویق افتادن مراسم گشایش این رویداد از ۲۴ بهمن به ۲۶ بهمن‌ماه به حرمت ایام فاطمیه خبر داد.
کد خبر: ۲۲۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ - 24January 2017
تعویق زمان افتتاح دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج به ۲۶ بهمن‌ماهبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،‌ کوروش زارعی دبیر دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج با اشاره به تعویق زمان افتتاحیه این جشنواره گفت: زمان افتتاح این جشنواره که قرار بود 24 بهمن‌ماه در شهر بندرعباس آغاز به کار کند، به حرمت ایام فاطمیه به تاریخ 26 بهمن موکول شد.

وی ادامه داد: همچنین اختتامیه این جشنواره نیز در تاریخ 30 بهمن برگزار می‌شود. این جشنواره هیچ تداخلی با جشنواره ایثار بنیاد شهید نخواهد داشت.

زارعی افزود: مراسم گشایش این رویداد فرهنگی بر عرشه ناو جماران و در محل فاجعه ایرباس پرواز شماره 655 ایران‌ایر و ادای دین به شهدای این فاجعه برگزار می‌شود. همچنین گروهی نمایشی در حال آماده‌سازی نمایشی محیطی است که یاد این واقعه دردناک را بر عرشه ناو جماران زنده نگاه دارد.

پرواز مسافربری شماره 655 شرکت هواپیمایی ایران‌ایر با شناسه «IR655» از تهران به مقصد دوبی در تاریخ 12 تیر 1367  پس از توقف بین راهی در بندرعباس به سمت دوبی در حرکت بود که با شلیک موشک هدایت شونده از ناو یواس‌اس وینسنس متعلق به نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا بر فراز خلیج فارس سرنگون شد و تمامی 290 سرنشین آن که شامل 46 مسافر غیر ایرانی و 66 کودک بودند، جان باختند. این اتفاق از نظر میزان تلفات انسانی، هشتمین حادثه مرگبار هوایی تاریخ است.

دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج به دبیر کوروش زارعی از 26 تا 30 بهمن‌ماه در بندرعباس و دیگر شهرهای استان هرمزگان برگزار می‌شود.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار