سردار زاهدیان:

افزايش 15 درصدی کشفيات مواد مخدر در 10 ماهه گذشته/ 76 درصد کشفیات مربوط به استان‌های شرقی است

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از افزايش 15 درصدی کشفيات مواد مخدر در 10 ماهه گذشته خبر داد و گفت:‌ 76 درصد از کشفيات در استان‌های شرق و حاشيه شرق صورت گرفته است.
کد خبر: ۲۲۳۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴ - 24January 2017
افزايش 15 درصدی کشفيات مواد مخدر در 10 ماهه گذشته/ 76 درصد کشفیات مربوط به استان‌های شرقی استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمد مسعود زاهديان» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در نشست تخصصي معاونان و روساي پليس مبارزه با موادمخدر سراسر کشور از افزايش 15 درصدي کشفيات مواد مخدر در 10 ماهه گذشته خبر داد و گفت: از ابتداي سال جاري تا روز گذشته 546 تن کشفيات داشته‌ايم.

وی با تشريح اقدامات اين پليس در راستاي مبارزه با مواد مخدر بيان کرد: امروز تنها برخوردهاي سلبي جوابگو نيست و پيشگيري موضوعي است که بايد به آن توجه شود.

زاهدیان با بيان اينکه تمرکز بر مرزها بويژه مرزهاي شرقي از برنامه‌هاي اصلي اين پليس است، مطرح کرد: 76 درصد از کشفيات در استان‌هاي شرق و حاشيه شرق صورت گرفته است.

سردار زاهديان با بيان اينکه تزريق تجهيزات به روز و پيشرفته از ديگر برنامه‌هاي اين پليس است، گفت: در حوزه ساختاري نيز تغييرات مناسبي در دست اقدام داريم که ان شاءاله با تلاش و کوشش بتوانيم به نتيجه مطلوب برسيم.

اين مقام ارشد انتظامي عنوان کرد: براي مقابله و مبارزه بايد از ظرفيت‌هاي مردمي سازمان‌هايي که در حوزه امنيتي همکاري دارند، نيز بهره ببريم.

وي گفت: به ياري خداوند هماهنگي خوبي ميان ناجا و دستگاه‌هاي مسئول در حوزه مبارزه با مواد مخدر وجود دارد، ضمن اينکه با تنظيم نقشه راه و تدوين برنامه‌هاي بلندمدت و کوتاه مدت، هر استان با توجه به شرايط منطقه‌اي شرح وظايف و ماموريت خود را پيش مي‌برد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا خاطر نشان کرد: در حوزه اجتماعي نيز بايد اقدامات جدي تري صورت گيرد، ضمن اينکه درصدديم از ظرفيت معاونت اجتماعي ناجا در حوزه مشاوره و پيشگيري استفاده بيشتري ببريم.

سردار زاهديان ادامه داد: در حوزه تحقيق و پژوهش اقدامات ارزشمندي صورت گرفته و امروز پليس دانش محور و توسعه آن جزء برنامه‌ها و مورد توجه قرار دارد، آزمايشگاه پليس نيز تخصصي و پيشرفته و به عنوان مرجع در منطقه مطرح است.

وي با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش آموزش و فعاليت‌هاي قرارگاه جهادي در حوزه موادمخدر، گفت: در صدد ارتقاء مهارت‌هاي علمي و عملي کارکنان هستيم و در اين زمينه توفيقات خوبي حاصل شده است.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار