فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) خبر داد؛

خرید 30 میلیارد ریال تجهیزات جدید برای بیمارستان بقیه الله(عج)

فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) گفت: چهار دستگاه سونوگرافی، آنژیوگرافی، 150 دستگاه تخت بیمارستانی و افزایش یونیت‌های دندان‌پزشکی، تجهیزات جدیدی هستند که برای خرید آنها 30 میلیارد ریال هزینه شده است.
کد خبر: ۲۲۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲ - 24January 2017
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، جلالی فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید بیمارستان بقیه‌الله (عج)، اظهار داشت: اگر بخواهیم بیمارستان بقیه‌الله (عج) را به‌عنوان یک زیر مجموعه سپاه با سایر ارگان‌های مدیریتی مقایسه کنیم، متوجه می‌شویم که بالا و پایین سیاست‌های مدیریتی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیار اندک است و اینگونه نیست که مدیریت مجموعه در سپاه بخواهد سلیقه‌های حداکثری خود را اعمال کند.

وی در تشریح کارهای انجام شده در بیمارستان تصریح کرد: چهار حوزه معاونت پژوهش، آموزش، درمان و توسعه که نیاز بیمارستان بود را از هم تفکیک کردیم علاوه بر این پاویون خواهران را نیز بازسازی کردیم و با هزینه‌ای معادل 30 میلیارد ریال چهار دستگاه سونوگرافی، آنژیوگرافی، 150 دستگاه تخت بیمارستانی را به همراه افزایش یونیت‌های دندانپژشکی انجام دادیم.

جلالی ادامه داد: ضرورت ایجاد دفتر ارتباطات مردمی برای رسیدگی به انتقادات و نظرسنجی و راه اندازی دو نشریه علمی‌ـ پژوهشی به دو زبان انگلیسی و فارسی در راستای بهبود کیفیت خدمات درمانی از دیگر کارهایی است که انجام دادیم.

وی همچنین اظهار کرد: 25 تا 26 نفر را به عنوان افراد شایسته جهت مدیریت بیمارستان بقیه الله(عج) در سه گروه تقسیم و انتخاب شدند که از بین آنها دو نفر انتخاب شدند و پس از آن در نشستی که با سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه داشتیم، تصمیم بر این شد که دکتر تقی‌پور شایستگی‌های لازم برای این پست را دارند.

گفتنی است، در این مراسم دکتر امیری نیز به عنوان معاون درمان بیمارستان بقیه الله(عج) منصوب شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار