با حکم سرلشکر باقری؛

رییس جدید سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس منصوب شد

با حکم رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، رئیس جدید سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس منصوب شد.
کد خبر: ۲۲۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰ - 24January 2017
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم ستاد حمید رضا گرامی با حکم رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به عنوان رئیس جدید سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس منصوب شد.
 
امروز در جلسه ویژه شورای معاونین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، پس از تکریم ایرج نژاد رسول که تا پیش از این سرپرستی سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس را بر عهده داشت، امیر گرامی به عنوان رییس جدید این سازمان معارفه شد.

متن حکم سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به شرح ذیل است:

«امیر سرتیپ دوم ستاد حمیدرضا گرامی

با اهداء سلام

با استعانت از خداوند متعال و به استناد اختیارات تفویضی مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) و با پیشنهاد رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، جنابعالی که از تجربه و دانش کافی در نیروهای مسلح و دفاع مقدس برخوردارید را به عنوان رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منصوب می‌نمایم.

انتظار می‌رود برابر ماده 3 اساسنامه، سند راهبردی و تدابیر رئیس بنیاد و با همکاری نویسندگان، اصحاب قلم، پیشکسوتان و اساتید مجرب نسبت به سیاستگذاری، هدایت کلی، هماهنگی، نظارت و حمایت برای ثبت و تدوین مبانی فرهنگی و حماسی دفاع مقدس به منظور انتقال آن‌ها به نسل‌های آینده و سایر ملل و همچنین فراهم ساختن زمینه‌های لازم جهت معرفی آثار و ارزش‌های فرهنگی جهاد دفاع مقدس به‌ خصوص در میان نسل جوان و اجرای برنامه‌های مصوب آن سازمان اقدام کنید.

امیدوارم با توکل و استمداد از خداوند سبحان و پیروی از صراط نورانی حضرت امام خمینی(ره) و فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی) و شهیدان والامقام، در انجام ماموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

سرلشکر پاسدار محمد باقری»

گفتنی است پیش از این امیر سرتیپ دوم ستاد حمید رضا گرامی مشاور عالی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، معاون طرح و برنامه و بودجه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، مسئول هیئت اندیشه‌ورزی و ابتکارات راهبردی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، دفتر ارتباطات مردمی فرمانده کل آجا، دبیر فرهنگی شورای عالی تهدیدات فرهنگی امنیتی فرماندهی کل آجا، دبیر کارگروه فرهنگی نقش مقام معظم رهبری در ارتش، معاون عقیدتی سیاسی لشکر 58 را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها