مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

بازتولید فرهنگ دفاع مقدس سنگرسازی جبهه جنگ نرم است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: نشر فرهنگ دفاع مقدس در جامعه در واقع قدمی در مسیر سنگرسازی جبهه جنگ نرم و مقابله با دشمنان است.
کد خبر: ۲۲۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ - 25January 2017
بازتولید فرهنگ دفاع مقدس سنگرسازی جبهه جنگ نرم است
به گزارش دفاع پرس از اراک، سرهنگ پاسدار مصطفی مشایخی در جلسه شورای هماهنگی یادمان شهدای گمنام شهر کمیجان با اشاره به ماموریت ها و رسالت‌های مجموعه بنیاد حفظ آثار اظهار داشت: حفظ و حراست از آثار برجای مانده از شهدا و همین‌طور نشر ارزش‌ها و آرمان‌های مربوط به آنان از جمله رسالت‌های مهم و ارزشمند مجموعه بنیاد است.

وی افزود: شهداء همچون چراغ راهی برای نسل‌های بعدی هستند که هجرت آنها بالاترین نوع هجرت بود و امیدواریم بنایی که این مردان خدا بنا نموده‌اند ما به خوبی از آن نگه‌داری کرده و به آیندگان تحویل دهیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: یکی از فعالیت‌های ما در بنیاد رسیدگی به وضعیت یادمان‌های شهدا در سطح شهرستان‌های استان مرکزی است که تاکنون نیز در بسیاری از شهرستان‌ها جلسات متعددی برگزار و به دنبال آن مصوباتی نیز مطرح شده است.

سرهنگ پاسدار مشایخی با اشاره به موارد مورد تاکید مربوط به یادمان شهدای شهر کمیجان و وفس گفت: ضروری است که در هر 2 یادمان پایگاه فرهنگی جداگانه راه اندازی گردیده و موضوعات و فعالیت‌های فرهنگی دنبال و اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل هیئت امنا برای هر 2 یادمان شهدای کمیجان و وفس امری است که باید در اسرع وقت انجام و یک نفر نیز از خانواده شهدا در آن معرفی شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: همچنین یک نفر از خانواده شهید و یک پیشکسوت دفاع مقدس به منظور صدور حکم به اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی معرفی شود.
 
انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار