فرمانده ناجا:

رضايتمندی مردم ملاک عملكرد پليس است/ توجه ويژه به موضوع آموزش در برنامه پنج ساله ششم

فرمانده ناجا در شيراز با اشاره به اينكه رضايتمندی مردم ملاک عملكرد پليس است، گفت: در نظرسنجی‌های معتبر انجام شده در سال جاری، نيروی انتظامی در بين 24 دستگاه رتبه چهارم را در بحث رضايتمندی مردم كسب كرده است.
کد خبر: ۲۲۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ - 25January 2017

رضايتمندي مردم ملاك عملكرد پليس/ توجه ويژه به موضوع آموزش در برنامه پنج ساله ششم

به گزارش دفاع پرس از فارس، سردار حسین اشتری در جمع كاركنان انتظامی استان فارس، اظهار داشت: شاخص‌های امنیتی در استان بهبود یافته و اقدامات مؤثری انجام شده است كه انتظار می‌رود سال آینده این عملكرد بهتر از امسال باشد.

وی تصریح كرد: امروز باید به شغل و لباس خود افتخار كنیم چرا كه ما در تامین بالاترین سرمایه و نعمت كه همان امنیت است، دخیل هستیم.

فرمانده ناجا امنیت ایران اسلامی را پایدار، با ثبات و مثال زدنی عنوان كرد و گفت: رهنمودها و هدایت‌های مقام معظم رهبری، جان فشانی‌های شهدا و تلاش‌های كاركنان نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی از عوامل اصلی امنیت در كشور است.

وی گفت: نیروی انتظامی در راه امنیت، بیش از 13 هزار شهید و بیش از 20 هزار مجروح و جانباز تقدیم انقلاب اسلامی كرده است.

فرمانده ناجا افزود: دشمنان و در رأس آنها آمریكا و اسرائیل قصد دارند انقلاب اسلامی را از مسیر اصلی خود منحرف كنند و وقتی در یك جنگ تمام عیار نظامی موفق نشدند به تهدیدات در حوزه جنگ نرم و نیمه سخت ادامه دادند.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود به حوزه فضای مجازی اشاره كرد و گفت: مفاسد اجتماعی، سرقت و كلاهبرداری از جمله جرایم مهمی هستند كه در فضای مجازی رخ می‌دهد و نیروی انتظامی باید در این راستا با هوشیاری كامل اقدامات مقابله‌ای خود را انجام دهد.

وی با بیان اینكه نیروی انتظامی پناهگاه مردم است، افزود: ما باید با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری با اقتدار توأم با رافت و مهربانی و عدالت عمل كنیم.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در نظر سنجی های معتبر انجام شده در سال جاری ، نیروی انتظامی در بین 24 دستگاه رتبه چهارم را در بحث رضایتمندی مردم كسب كرده است، گفت: در موضوع كاهش جرایم نیز مأموران نیروی انتظامی بیشترین كاهش را در بین نیروهای مسلح به خود اختصاص داده اند.

وی یكی از مأموریت های مهم پلیس را حركت به سوی حرفه ای گرایی عنوان كرد و گفت: پلیس باید هوشیار باشد و با تخصص بالا در این مسیر حركت كند.

سردار اشتری با اشاره به موضوع مهم آموزش در نیروی انتظامی، گفت: در برنامه پنج ساله ششم توجه ویژه ای به این موضوع و بحث افزایش تجهیزات پلیس شده است.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به تأكیدات مقام معظم رهبری در موضوع افزایش روحیه انقلابی و دینی كاركنان، گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی و در طراز جمهوری اسلامی ایران است و كسی كه می خواهد مظهر اقتدار باشد، باید فضای دینی و انقلابی خود را افزایش دهد.

سردار اشتری با اشاره به موضوع معیشت كاركنان، گفت: در حكم مقام معظم رهبری به دو موضوع معیشت و صیانت كاركنان تأكید ویژه ای شده است و در سال آینده چند طرح و برنامه خوب در راستای ارتقاء معیشت كاركنان در دستور كار قرار دارد.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها