جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران خبر داد

کشف 10 کیلو شیشه قبل از توزیع در غرب استان تهران

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری چهار قاچاقچی مواد روانگردان شیشه در شهرستان‌های ملارد و شهریار و کشف 10 کیلو و 200 گرم شیشه خبر داد.
کد خبر: ۲۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸ - 25June 2014

کشف 10 کیلو شیشه قبل از توزیع در غرب استان تهران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، «افضل گلزاری» جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اعلام این خبر گفت: مأموران مبارزه با مواد مخدر پس از دریافت اخباری مبنی بر فعالیت گسترده افرادی در زمینه توزیع مواد روانگردان شیشه در منطقه مارلیک شهرستان ملارد، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

گلزاری افزود: پس از تحقیقات نامحسوس پلیسی، محل فعالیت توزیع کنندگان شیشه در مارلیک مورد شناسایی قرار گرفت و متهم در حال معدوم کردن مواد روانگردان شیشه به همراه یکی دیگر از همدستانش دستگیر شد.
 
وی ادامه داد: در بازرسی از منزل متهمان، تعدادی هیتر، دو دستگاه ترازوی دیجیتالی، ظروف استیل و از داخل چهار ظرف، هشت کیلو و 300 گرم شیشه کشف و متهم دیگری به نام «م ـ ب» 32 ساله اهل شهریار دستگیر و دو دستگاه خودروی پژو پارس سفید رنگ و خودروی سمند نقرهای رنگ نیز توقیف شد.
 
جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به عملیات دیگر پلیس در شهرستان شهریار گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر با به دست آوردن اطلاعاتی مبنی بر فعالیت یک توزیع کننده مواد روانگردان در خادم آباد شهریار، شناسایی و دستگیر وی را در دستور کار خود قرار دادند.
 
گلزاری خاطرنشان کرد: با شناسایی توزیع کننده مواد روانگردان در خادم آباد با ورود ماموران انتظامی به منزل، متهم دستگیر و در بازرسی از منزل وی، یک کیلو و 900 گرم شیشه و یک عدد ترازوی دیجیتال کشف شد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار