پای «حاجی فیروز» به بازار کتاب باز می‌شود

کتاب «حاجی فیروز» روایت زندگی جانباز «فیروز احمدی» که به قلم میثم رشیدی به چاپ رسیده، پانزدهم بهمن رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۲۲۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹ - 28January 2017

«حاجی فیروز» وارد بازار می‌شودبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، مراسم جشن ولادت حضرت زینب (س) به همراه رونمایی از کتاب «حاجی فیروز» روز جمعه (15 بهمن ماه) بعد از نماز مغرب و عشا با حضور تعدادی از مقامات لشکری و کشوری برگزار می شود.

این مراسم با سخنرانی سردار «محمدعلی فلکی» فرمانده تیپ ادوات لشکر 10 سیدالشهدا (علیه السلام) در مسجد علی ابن ابی طالب (ع) واقع در تهرانپارس، خیابان شهید ناهیدی، خیابان شهید سیری نباتی، کوچه شهید منتظری برگزار خواهد شد.

خاطرات دیده‌بان جانباز، فیروز احمدی از دوران جنگ تحمیلی در کتابی با عنوان «حاجی فیروز» به چاپ رسید. فیروز احمدی که در همان روزهای آغازین جنگ با پیوستن به گردان 9 سپاه و آموزش در پادگان امام حسین(ع) به جبهه‌های غرب و جنوب رفت، پس از مدتی در رسته دیده‌بانی دارای مهارت شد. او در لشکر 10 سیدالشهدا (ع) و تیپ 110 خاتم الانبیا (ص) مشغول فعالیت بود و بجز روزهایی که به دلیل مجروحیت قادر به جنگیدن نبود، در همه عملیات‌های دفاع مقدس حضور داشت.

راوی «حاجی فیروز» بعد از جنگ به رغم رنج‌ها و زخم‌های فراوانش به پشت تنور نانوایی پدرش برگشت و تا امروز در حال فعالیت و کار است.

انتهای پیام/ 131


نظر شما
پربیننده ها