اعلام فراخوان سومین جشنواره «جبهه مجازی ایثار و شهادت»

فراخوان سومین جشنواره «جبهه مجازی حوزه ایثار و شهادت» با تاکید بر فعالیت‌های اینستاگرامی و تلگرامی اعلام شد.
کد خبر: ۲۲۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ - 28January 2017
اعلام فراخوان سومین جشنواره جبهه مجازی ایثار و شهادت

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، فراخوان سومین جشنواره جبهه مجازی حوزه ایثار و شهادت اعلام شد.

این جشنواره به مناسبت 22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا با هدف توسعه، ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت، حفظ شان و جایگاه الگوهای عینی عرصه ایثار و شهادت و نیز حمایت از سربازان اندیشمند در حوزه فضای مجازی و اینترنت و توانمندسازی فردی و جمعی برگزار می شود.

بر این اساس مدیران کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرام فعال در حوزه ایثار و شهادت با حضور جمعی از خانواده های شهدا شناسایی و تجلیل می شود.

این جشنواره شامل سه بخش می باشد. بخش اول تکریم و تجلیل از سه نویسنده فعال در کانال های تلگرامی حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بخش دوم شامل تکریم و تجلیل از سه فعال اینستاگرام با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بخش سوم شامل تکریم و تجلیل از نویسنده سه مطلب و یا عکس بر حسب میزان بازدید کننده در اپلیکیشن های تلگرام و اینستاگرام با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

آخرین مهلت دریافت آثار و تکمیل فرم ثبت نام در جشنواره تا 17 بهمن ماه امسال خواهد بود و انتخاب و داوری آثار نیز از تاریخ 10 اسفندماه آغاز می شود.

افتتاح نمایشگاه آثار برگزیده در کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرام 15 اسفندماه و برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان و اهدای جوایز 16 اسفندماه برگزار خواهد شد.

شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران – خیابان آیت ا... طالقانی - خیابان ملک الشعرا بهار (شمالی) – پلاک 5 – ساختمان شهید سلیمانی - طبقه اول – مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران – دبیرخانه سومین جشنواره جبهه مجازی ارسال و یا با شماره 02142978178 تماس حاصل نمایند.

فرم ثبت نام سومین جشنواره جبهه مجازی، کانالهای تلگرامی- صفحات اینستاگرام، فعال در حوزه ایثار و شهادت

انتهای پیام/ 141
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار