وزیر کشور:

در انتخابات بی‌طرف هستیم/ برگزاری انتخاباتی سالم و در کمال امنیت را در دستور کار داریم

رحمانی‌فضلی گفت: برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند، باشکوه و در کمال امنیت را در دستور کار داریم.
کد خبر: ۲۲۳۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴ - 28January 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «عبدالرضا رحمانی‌فضلی» وزیر کشور امروز (شنبه) در نخستین نشست مشترک مدیران‌ کل حوزه و روابط عمومی استانداری‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت کشور که در وزارت کشور برگزار شد گفت: اصل کار وزارت کشور و همه دستگاه‌های دولتی در انتخابات رفتار بی‌طرفانه است و به این اصل پایبند هستیم.

وزیر کشور از مردم به عنوان سرمایه‌های اصلی کشور نام برد و گفت: انتخابات را امری مهم و موثر در سرنوشت کشور می‌دانیم و هنگامی که انتخابات کمال سلامت و قانونی و بی‌طرفانه برگزار شود، هیچ مشکلی ایجاد نخواهد شد.

رحمانی‌فضلی افزود: انتخابات خوب، نقش بسزایی در انسجام داخلی و تاثیر زیادی در منطقه و سطح بین‌الملل خواهد داشت.

وزیر کشور به نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها به عنوان پلی میان مردم، مسئولان و رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: روابط عمومی‌ها با شناخت جایگاه خود و با انگیزه کافی و شناخت و اعتقاد و ایمان به مسئولیت و وظایف‌شان می‌توانند نقش موثری بر افکارعمومی داشته باشند.

رحمانی‌فضلی با اشاره به بخشی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره مشارکت مردم در انتخابات نیز گفت: نقش روابط عمومی‌ها در افزایش مشارکت مردم در انتخابات موثر است و باید در این زمینه اقدامات لازم را به انجام رسانند.

وی با تاکید بر نقش روابط عمومی‌ها در اقتصاد مقاومتی، افزود: این موضوع نیز مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، دولت و نیز رئیس‌جمهوری است و بدون شک روابط عمومی‌ها با مشاهده عیوب و اشکالات، کاستی‌ها و انتقال آن به مسئولان و تقویت مشارکت مردم و امیدآفرینی می‌توانند نقش مهمی در حوزه اقتصاد مقاومتی ایفاء کنند.

رئیس شورای اجتماعی کشور به موضوع آسیب‌های اجتماعی هم اشاره کرد و گفت: مسئولیت مدیریت و ساماندهی و کاهش آسیب‌های اجتماعی با شورای اجتماعی است که وزارت کشور پیگیری‌های لازم را به عهده دارد و روابط عمومی‌ها باید به این حوزه نیز حساس باشند و به صورت جدی همکاری و مشارکت داشته باشند.

رحمانی‌فضلی نقش روابط عمومی‌ها را در تبیین سیاست‌های دقیق کشور مورد تاکید قرار داد.

وزیر کشور از همه مدیران کل روابط عمومی‌های استان‌ها خواست تا اقدامات و عملکرد دولت در دهه مبارک فجر به مردم به خوبی اطلاع‌رسانی شود.

رحمانی‌فضلی عید نوروز را مناسبت ملی کشورمان قلمداد کرد و افزود: مراسم نوروز و آغاز سال جدید با کمک روابط عمومی‌ها و با رعایت قوانین و دستورالعمل‌ها باید به خوبی در کشور برگزار و تدارکات لازم برای خدمت‌رسانی به مسافران در تمام ابعاد دیده شود.

رئیس شورای اجتماعی کشور همچنین نقش روابط عمومی‌ها را در هماهنگی میان دستگاه‌های کشور مورد تاکید قرار داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار