سیمرغ 35/ 4

3 اجرای «علیرضا قربانی» در جشنواره «فیلم فجر»/ به احترام هنرمندان روی صحنه حاضر شدم+ عکس و فیلم

«علیرضا قربانی» خواننده موسیقی سنتی در مراسم افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره «فیلم فجر» تیتراژ سریال کیمیا را خواند.
کد خبر: ۲۲۳۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵ - 29January 2017

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، مراسم افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره «فیلم فجر» علاوه بر سخنرانی و تجلیل با بخش ویژه دیگری همراه بود. بخشی که «علیرضا قربانی» خواننده موسیقی ایرانی در آن هنرنمایی می‌کرد.

«قربانی» به همراه گروه روی سن آمد و ضمن سلام به حضار، اظهار داشت:‌ خیلی خرسند هستم که امشب به عنوان نماینده هنرمندان قرار است، در بین هنرمندان سینما اجرا داشته باشم.

وی گفت: اجرای چنین برنامه‌هایی نیاز به چک کردن دارد، اما این امکان در این محفل وجود ندارد به همین دلیل کار سختی است. سه قطعه برای اجرای امشب انتخاب شده است که شاید قبلاً شنیده باشید.

سه اجرای «علیرضا قربانی» در جشنواره فیلم فجر/ تنها دلیل حضورم هنرمندان بود+ عکس و فیلم 
 

این خواننده موسیقی درباره علت حضورش در این مراسم،‌ بیان کرد: تنها و تنها دلیل حضورم روی صحنه به پاس احترام به هنرمندان است.

قربانی با قطعه‌ای از آلبوم «دُخت پَری وار» کار را شروع کرد. کاری که شعر آن متعلق به مرحوم «قیصر امین‌‌پور» شاعر انقلابی کشورمان است.

 
 

«من از عهد آدم تو را دوست دارم/ از آغاز عالم تو را دوست دارم/چه شب ها من و آسمان تا دم صبح /سرودیم نم نم، تو را دوست دارم/ سلامی صمیمی تر از غم ندیدم/ به اندازه غم تو را دوست دارم»

«ارغوان» قطعه دوم اجرای قربانی با ترانه‌ای از هوشنگ ابتهاج(سایه) بود. قربانی تیتراژ فیلم سریال تلویزیونی «کیمیا» را برای آخرین اجرای خود انتخاب کرده بود. قطعه‌ای که شعر آن را مسعود کلانتری سروده و آرمان موسی‌پور آهنگ آن را تنظیم کرده بود.

 
انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار