اژه‌ای در جمع خبرنگاران:

برخورد با فساد نباید با رویکرد جناحی باشد

سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه ما در برخورد با فساد نباید رویکرد سیاسی و جناحی داشته باشیم، گفت: برخورد سیاسی و جناحی از ناحیه هر دستگاهی، به ضرر کشور خواهد بود.
کد خبر: ۲۲۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ - 29January 2017
برخورد با فساد نباید با رویکرد جناحی باشدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در حاشیه اولین همایش ملی نظام سلطه جریان و نفوذ که صبح امروز در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در خصوص بازگرداندن طلب‌ها از بابک زنجانی، پیوسته تلاش می‌شود تا باقی‌مانده وجه بازگردانده شود و در این رابطه نشست هایی نیز برگزار شده است.

وی درباره برنامه قوه قضاییه برای مقابله با فسادهای انتخاباتی گفت: مهم این است که نظام واقعا دارد با فساد مبارزه می‌کند و مهمتر از آن اینکه برخورد قوه قضاییه باید با قدرت و بدون تبعیض باشد.

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: ما نمی‌توانیم تا اتهامی متوجه فردی نشده، او را تعقیب کنیم و تا زمانی که اتهامی متوجه کسی نباشد و یا مستندات و مدارکی در دست نباشد، نمی‌توان اقدامی کرد، بلکه هر وقت مستند و مدرکی پیدا شد، حتما بدون تبعیض عمل می شود.

اژه‌ای با بیان اینکه ما در برخورد با فساد نباید رویکرد سیاسی و جناحی داشته باشیم، تصریح کرد: اگر برخورد سیاسی و جناحی از ناحیه هر دستگاهی صورت بگیرد این مسلماً به ضرر کشور خواهد بود.

وی گفت: مطلب آخر این است که هیچ‌کس از فرد متخلف دفاع نمی‌کند، حال این فرد از بستگان هر کسی امکان دارد باشد، اگر جرم ثابت شود قطعا با او برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها