رئیس کمیسیون عمران مجلس خبر داد؛

حضور شهردار تهران و وزیر کشور در صحن علنی 13بهمن

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در جلسه صحن علنی 13 بهمن‌ماه قالیباف و رحمانی‌ فضلی به منظور ارائه گزارش در ارتباط با حادثه پلاسکو حضور می‌یابند.
کد خبر: ۲۲۴۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴ - 29January 2017

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، محمدرضا رضایی‌ کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست علنی امروز پارلمان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: محمدباقر قالیباف شهردار تهران و عبدالرضا رحمانی‌ فضلی وزیر کشور برای ارائه گزارشی درباره حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکوی تهران روز چهارشنبه 13 بهمن در نشست علنی مجلس حضور می یابند.

وی با اشاره به اینکه گزارش کمیسیون عمران مجلس درباره حادثه پلاسکو نیز آماده شده و روز چهارشنبه در صحن علنی پارلمان قرائت می‌شود، افزود: شهردار تهران همچنین روز سه‌شنبه برای بررسی موضوع تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در کمیسیون عمران مجلس حضور می‌یابد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی با 75 امضا و با حضور وزیر راه و شهرسازی در جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس بررسی می‌شود.

رضایی‌کوچی ادامه داد: پیش از این چندین بار خواهان برگزاری جلسه برای استیضاح بودیم، اما به دلیل درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و بررسی برنامه ششم توسعه عقب افتاده بود.

وی خاطرنشان کرد: موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی امروز جمع‌بندی شده و به هیئت‌رئیسه مجلس ارائه می‌شود.

نماینده مردم جهرم در مجلس یادآور شد: همچنین تحقیق و تفحص از شهرداری تهران نیز با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران روز سه‌شنبه هفته جاری در کمیسیون عمران پارلمان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار