معاون اجرایی سپاه استان قم؛

خدمت به شهدا نیازمند روحیه جهادی است

معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) گفت: خدمت به شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند تلاش عاشقانه و روحیه جهادی است.
کد خبر: ۲۲۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳ - 29January 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، احمد بیطرفان طی سخنانی در جلسه هیئت امنای حرم 14 شهید بی نشان(گمنام) کوه خضر نبی(ع) که به ریاست فرماندار قم در محل فرماندار برگزار شد، اظهار داشت کرد: در کشورهای مختلف جهان برای تعظیم کشته شدگان جنگ ها سنگ تمام می گذارند و در استان های کشور هم همینطور و باید در قم نیز از این جهت به جایگاه ممتاز و قابل قبولی برسیم.

وی با اشاره به برد و ظرفیت هیئت امنا در حل مسائل راهبردی مربوط به شهدای گمنام گفت: سپاه در سال 82 با هماهنگی دیگر دستگاه ها تمام امکانات و تجهیزات خود را برای احداث حرم شهدای گمنام کوه خضر نبی(ع) به کار گرفت و نیز در جلسات متعددی در محل یادمان شهدای گمنام خضر نبی(ع) با حضور استاندار وقت و دیگر مسئولان استانی شرکت کرد و امروز، وجود هیئت امنای حرم شهدا باعث هم افزایی و همدلی بیشتر مسئولان در تکمیل یادمان و پاسخگویی مناسب به مراجعان خواهد شد.

بیطرفان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: کار برای شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، باید عاشقانه و همراه با روحیه جهادی و توفیق الهی باشد.

وی اضافه کرد: حرم شهدای گمنام کوه خضر نبی(ع) قم محل حضور خانواده های معظم شهدا، مسئولان، مردم و عموم علاقمندان به فرهنگ ایثار و شهادت از داخل استان و اقصی نقاط کشور است و لذا ایجاب می نماید هیئت امنا در اولین فرصت راهکارهای اجرایی را برای ساماندهی این مکان مقدس اتخاذ نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار