در واکنش به ائتلاف تروریستی جدید «تحریر الشام»؛

سخنگوی جنبش نجباء: جبهه‌النصره بازوی نظامی آمریکا در منطقه است

سید هاشم موسوی در واکنش به تشکیل ائتلاف تروریستی جدید در سوریه به سرکردگی جبهة النصره تاکید کرد: تروریسم جهانی ساخته آمریکا و جبهه‌النصره بازوی نظامی آمریکا در منطقه است.
کد خبر: ۲۲۴۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ - 30January 2017

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از دفتر رسانه‌ای مقاومت اسلامی نجباء عراق، «سید هاشم موسوی» سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء با اشاره به موضع نژادپرستانه رییس‌جمهور جدید آمریکا در مورد شهروندان هفت کشور از جمله عراق اظهار داشت: کرامت شهروندان یک کشور را قدرت و استحکام دولت آن کشور تثبیت می‌کند، لذا دولت باید جواب محکمی به کسانی‌که می‌خواهند عزت ملت را زیر پا بگذارند بدهد.

موسوی افزود: این دستور باید تمام سیاسیون عراقی که تا به امروز کشور آمریکا را دوستی قابل اعتماد و سردمدار آزادی و دموکراسی جهانی تلقی می‌کردند را بیدار کند. این دستور، عداوت آشکار دولت متجاوز آمریکا را نشان می‌دهد.

وی همچنین از صدور فرمان بازداشت «اثیل النجیفی» استاندار فراری نینوا توسط فرماندهی عملیات مشترک موصل تقدیر کرد و گفت: مناطق موصل پس از آزادسازی نباید به نیروهای دست نشانده النجیفی واگذار گردد، چراکه این پایمال شدن خون شهداء و بی‌ارزش کردن همه ایثارگری‌ها است.

سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء تصریح کرد: حکم بازداشت خائنان به میهن، حکم دقیق و حکیمانه‌ای است که خواسته‌های ملت در خصوص اخراج این شخصیت‌های تفرقه‌انگیز را محقق می‌کند.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود، به ائتلاف جدید جبهة النصرة (جبهة فتح الشام) پرداخت و گفت: تروریسم جهانی ساخته آمریکا و جبهه‌النصره بازوی نظامی آمریکا در منطقه است. جبهة‌النصره مانع اصلی در برابر تحقق راه حل سیاسی بحران سوریه است.

وی با مضحک خواندن رنگ‌بندی تروریست‌های سوریه به سفید و سیاه خاطرنشان ساخت: جبهة النصره ائتلافی تحت عنوان هیئة تحریر الشام با شرکت گروهک‌هایی چون نورالدین الزنکی، لواء الحق، جیش السنة و انصار الدین را تشکیل داده است و این مثال نقض بزرگی بر وجود مسلحین میانه‌روی مدنظر غرب است. نورالدین الزنکی همان مسلح میانه‌رویی است که آمریکا از آن حمایت می‌کند.

انتهای پیام/421
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار