مسئول اردویی سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر:

دانش آموزان بسیجی خواهر به اردوی راهیان نور اعزام شدند

مسئول اردویی سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر از اعزام دانش آموزان بسیجی خواهر به اردوهای راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۲۲۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ - 30January 2017

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، عبدالهادی صبحانی خواه مسئول اردویی سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در حاشیه بدرقه دانش آموزان به اردوی راهیان نور، اظهار داشت: با توجه به اهمیت راهیان نور و اهتمام خاصی که فرماندهی ناحیه به برنامه های فرهنگی بخصوص موضوع شهداء دارند با همکاری دانش آموزان این مرحله اعزام نیز با دستاوردهای خوبی و بی خطر انجام خواهد شد.

مسئول اردویی سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر اظهار کرد: در این مرحله از اعزام دانش آموزان خواهر هفت دستگاه اتوبوس که جمعا 350 نفر دانش آموز و 50 نفر از عوامل که شامل نیروهای تامین، راوی، روحانی، تدارکات، نیروهای فرهنگی وغیره است.

وی افزود: برنامه های فرهنگی زیادی با توجه به ایام طراحی شده است که امید واریم دانش آموزان بسیجی بتوانند از این فضای معنوی استفاده کرده و دستاوردهای خوبی در این کاروان ها بخصوص مسائل فرهنگی داشته باشیم.

صبحانی خواه بیان کرد: اعزام های واحد خواهران از 11 بهمن ماه تا 16 بهمن در دو مرحله انجام می شود که بعد از آن نیز واحد های برادران از 17 بهمن تا 22 بهمن ماه خواهد بود و بعداز آن نیز برنامه ریزی برای ایام نوروز برای خانواده های بسیجیان انجام می شود.

وی با بیان اینکه امسال برنامه راهیان نور متفاوت تر از سالهای گذشته است، عنوان کرد: با توجه به اینکه در آستانه دهه مبارک فجر قرار داریم و استقبال خوبی از سوی دانش آموزان شهرستان بوشهر شده است شب 12 بهمن مراسمی با عنوان جشن انقلاب در اردوگاه مارد در استان خوزستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها