فرمانده سپاه کربلای مازندران مطرح کرد؛

اجرای برنامه‌های دهه فجر با هدف انتقال ارزش‌های نظام اسلامی به نسل‌های جدید جامعه

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: برنامه‌های گرامی‌داشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با هدف انتقال فرهنگ و ارزش‌ها نظام اسلامی به نسل‌های جدید جامعه اجرا خواد شد.
کد خبر: ۲۲۴۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳ - 30January 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران بعد از ظهر امروز در نشست خبری سی و هشتمین سالگرد گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر با شعار گفتمان انقلاب اسلامی زمینه‌ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی  در استان مازندران برگزار می شود، اظهار داشت: سپاه و بسیج برنامه‌های خود را با هدف انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جدید جامعه در این ایام اجرا می‌کند.

وی افزود: قطار انقلاب اسلامی با شتاب به سمت مقصد معین در حال حرکت است و تا رسیدن به انقلاب مهدویت باید از انقلاب اسلامی صیانت شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه  برخی خواص که انقلابی بودند در مسیر انقلاب خسته شدند و بخشی از این انقلابی‌ها نسبت به آرمان‌های انقلاب بی‌تفاوت و به ضد انقلاب تبدیل شدند، بیان کرد: برخی به خاطر سوءاستفاده لیاقت ادامه مسیر با انقلاب را ندارند که آنان مدیران نجومی و رانتی هستند.

وی عنوان کرد: قطار انقلاب اسلامی در حال حرکت است و در توقف های کوتاه مسیر راه عده‌ای پیاده  و عده‌ای سوار آن می‌شوند.

سردار بابایی  گفت: لازم است تأکید شود قطار انقلاب اسلامی تا زمان حکومت جهانی توقف ندارد.

وی از رژیم طاغوت به عنوان رژیم دیکتاتور و ظالم یاد کرد و افزود: 38 سال قبل مردم جرأت حرف و گله از وضعیت موجود را حتی در خانه‌هایشان نداشتند و از ترس شکنجه‌های ساواک در خفقان بودند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه فراگیری علم در قبل از انقلاب اسلامی ویژه خاندان شاهنشاهی و بزرگان دولتی  بود تصریح کرد: تمام ثروت کشور توسط رژیم به سمت آمریکا هدایت می‌شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر شاهد هستیم برخی برای تطهیر رژیم شاهنشاهی اقدام به حرکت‌های تبلیغی کردند، ادامه داد: برخی افراد ایراداتی که در کشور وجود دارد را به پای نظام می‌نویسند و ناجوانمردانه با ایثارگران برخورد می‌کنند.

سردار بابایی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نزدیک‌ترین موجود برای حیات انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: برنامه‌های گرامی‌داشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با هدف انتقال فرهنگ و ارزش‌ها نظام اسلامی به نسل‌های جدید جامعه اجرا خواد شد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: استکبار با کارشکنی‌های متعددی که دارد در پنج سال گذشته هم نتوانست سبب حرکت رو به پیش انقلاب اسلامی شود و هر توطئه‌ای که اجرا کرد به ضرر خودشان تمام شد.

وی افزود: در داخل کشور کسانی هستند که تصمیمات و حرکاتشان در مسیر خواسته‌های دشمن است که آگاهانه و یا ناآگاهانه از مسیر انقلاب منحرف شدند.

سردار بابایی ضمن برشمردن برنامه‌های شاخص فرهنگی و عمرانی ایام‌الله دهه فجر در استان مازندران اجرای مراسم گلبانگ انقلاب اسلامی را یکی از برنامه هایی دانست که از سوی بسیج دانش‌آموزی مازندران  اجرا می شود.

وی همچنین به ذکر دیگر برنامه های این ایام پرداخت و گفت: در روز 12 بهمن رژه موتوری از فرودگاه به ساری، برپایی صبحگاه مشترک در 6 شهرستان، اجرای جشنواره فیلم عمار و مقاومت، اجرای برنامه‌های فرهنگی تبیین انقلاب اسلامی، اعزام تیم‌های بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در هشت شهرستان و افتتاح 10 سالن ورزشی به مساحت 5 هزار متر مربع با عنوان صالحین بخشی از برنامه‌های سپاه در دهه فجر امسال است.

سردار بابایی ازاجرای 40 عنوان برنامه از سوی سپاه کربلای مازندران و افتتاح و واگذاری 16 واحد خانه محرومان در مناطق محروم مازندران در ایام دهه فجر امسال خبرداد و افزود: 16 حوزه مقاومت و 50 پایگاه مقاومت هم در این ایام افتتاح می‌شود.

وی همچنین غبارروبی، عطرافشانی مزار شهدا را از دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر دانست و ادامه داد: مراسم نورافشانی هم در شب 22 بهمن برگزار می‌شود.

سردار بابایی حضور در راهپیمایی 22 بهمن را تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، شهدا و رهبری دانست و بیان کرد: پرچم انقلاب اسلامی تا زمان ظهور حضرت حجت(عج) باید برافراشته بماند و شاهد نظام مهدوی باشیم.

وی افزود: رهبری پنج مرحله را در مسیر انقلاب اسلامی ترسیم کردند که پیروزی انقلاب اسلامی، ایجاد نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن بزرگ اسلامی را شامل می‌شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه چرا با وجود چهار دهه پیروزی انقلاب اسلامی هنوز تمدن اسلامی اجرایی نشد، افزود: چون تمام نظام حاکمیتی جهان مخالف این مسیر هستند.

سرداربابایی تفکر مقابل انقلاب اسلامی را کفر مطلق دانست و ادامه داد: استکبار برای انقلاب اسلامی تفکر بدل داعش و وهابیت را ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه تفکری که در داخل کشور با قوت کار می‌کند تفکر لیبرال دموکراسی است که با مسیر انقلاب اسلامی منافات دارد، گفت: انقلاب اسلامی در مسیر حرکت خود تجربه زیادی کسب کرد و با تفکر لیبرال دموکرات مقابله می‌کند تا با ایجاد استعداد دولت علوی و مهدوی در جامعه ایجاد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار