سیمرغ35/ 20

مجید صالحی: فیلم «چراغ‌های ناتمام» را ادای دین به شهدا می‌دانم

نشست خبری فیلم سینمایی «چراغ‌های ناتمام» با حضور عوامل فیلم در کاخ جشنواره برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱ - 30January 2017

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، نشست خبری فیلم سینمایی «چراغ‌های ناتمام» با حضور «مصطفی سلطانی» کارگردان، «مجتبی امینی» تهیه کننده و «مجید صالحی» و «سارا میرایی» بازیگران این اثر در کاخ جشنواره برگزار شد.

«مجتبی امینی» تهیه کننده این فیلم اظهار داشت:‌ چراغ‌های ناتمام فیلم سختی بود که در آن رگه‌های خاصی را با تیم جوانی پیش بردیم. تیم این کار همگی چندین فیلم سینمایی دیگر را تجربه کرده بودند.

** کار را ادای دین به شهدا می‌دانم 

«مجید صالحی» بازیگر این فیلم با بیان اینکه من اولین بار است که در جشنواره فجر حضور پیدا می‌کنم، گفت: دوست دارم با کارهایی مختلف در جشنواره حضور داشته باشم. نقشی که در این فیلم ایفا کردم از بازی‌های گذشته‌ام سخت‌تر بود.

وی درباره نوع بازی خود در این فیلم، گفت: گریه کردن برای من خیلی آسان است اما اینکه شخصیتی درون‌گرا داشته باشم برایم سخت خواهد بود.

این بازیگر سینما گفت: اهل شعار نیستم هر جایی نان باشد من هستم اما این کار از تجربه‌هایی بود که وقتی دعوت شدم خودم به آن دل‌بسته شدم و این کار را ادای دین به شهدا می‌دانم که به آنان اعتقاد دارم.

** فیلم‌ ما به مدیریت دفاع مقدس نمی‌پردازد

«محسن جسور» نویسنده فیلم‌نامه این کار سینمایی اظهار داشت: موضوع فیلم‌ ما به مدیریت دفاع مقدس نمی‌پردازد. ما فارغ از موضوعات حاشیه‌ای به معنی و مفهوم ایثار پرداختیم. هدفمان کنایه و اشاره‌‌ای به مدیریت فیلم دفاع مقدس نبوده است.

** شعار همیشه چیز بدی نیست

«مصطفی سلطانی» کارگردان این فیلم نیز درباره شعارزدگی این فیلم، گفت: شعار همیشه چیز بدی نیست بلکه در نوع ارائه آن بحث است. این قصه مربوط به یک نویسنده به نام جلال است که پیشنهادهایی دارد و در ژانر فیلم اجتماعی است.

** فیلم گفتمان انسانی را روایت می‌کند

مجتبی امینی گفت: ما اگر بخواهیم الگوی این نوع سینما را مثال بزنیم می‌توانیم از آژانس شیشه‌ای حاتمی‌کیا نام ببریم که دیالوگ محور است. همه فیلم‌ها شعار دارند اما باید انعکاس مخاطب نسبت به آن فیلم را ببینیم. فیلم گفتمان انسانی را روایت می‌کند.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار