با حضور خانواده شهدا؛

سالگرد شهید آزادسازی نبل و الزهرا در اهواز برگزار می‌شود

نخستین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید «رضا عادلی» از شهدای مدافع حرم خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۲۴۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸ - 30January 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت بسیجی شهید «رضا عادلی» یکی از شهیدان گلگون کفن در عملیات آزادسازی شهرهای شیعه‌نشین نبل و الزهرا سوریه با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا در کلانشهر اهواز برگزار می‌شود.

این برنامه معنوی روز پنجشنبه 14 بهمن‌ ماه مقارن با روز چهارم جمادی الاول سال 1438 هجری قمری از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.

آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید رضا عادلی در مسجد بلال اهواز واقع در منطقه سپیدار برگزار می‌شود و مردم شهرهای مختلف خوزستان یاد و خاطره این شهید مدافع حرم را گرامی می‌دارند.

جمعی از خانواده‌ معظم شهدای مدافع حرم استان خوزستان در آئین بزرگداشت این شهید آزادسازی شهرهای شیعه‌نشین نبل و الزهرا حضور می‌یابند.

به گزارش تسنیم، شهید رضا عادلی(کردزنگنه) از شهدای مدافع حرم خوزستان و یکی از شهیدان گلگون کفن در عملیات آزادسازی شهرهای شیعه‌نشین نبل و الزهرا سوریه فرزند پوری است که در تاریخ دهم اسفند ماه سال 1368 دیده به جهان گشود.

این جوان اهوازی پس هجوم تکفیری‌ها به سوریه به همراه خیل عظیمی از جوانان پرشور خوزستان و اهواز برای دفاع از حرم نورانی حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) به این کشور رفت و در روز یکشنبه 12 بهمن ماه سال 1394 به همراه تعدادی از رزمندگان اسلام به ویژه روحانی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی خلیلی‌بلوطکی، شهید علی‌ حسینی‌کاهکش، شهید محمود مراداسکندری و شهید داوود نریمیسا به شهادت رسید.

شهید رضا عادلی(کردزنگنه) در سن 26 سالگی در منطقه باش کوی سوریه و در عملیات آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا به فیض شهادت نائل شد.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار