مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس:

ایثارگران، پیشگامان عرصه ایثارگری و نیکوکاری هستند

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از پیشگامان عرصه های نیکوکاری و ایثارگری هستند.
کد خبر: ۲۲۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶ - 30January 2017

به گزارش دفاع پرس از شیراز، جلسه هماهنگی طرح حامیان بهشتی با حضور راهی مدیر کل، محمدی معاون فرهنگی و امور اجتماعی و سفید فرد جهرمی معاون توسعه و منابع انسانی بنیاد شهید وامور ایثارگران استان فارس، حقایقی قائم مقام صدا و سیمای مرکز فارس و بذرافشان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان در اداره کل بنیاد شهید وامور ایثارگران فارس برگزار شد.

طرح حامیان بهشتی یکی از طرح هایی است که به صورت پایلوت در کشور در استان فارس اجرا شده است. در این طرح خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان فارس علاوه بر حمایت های مادی از نیازمندان و ایتام استان، به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به این قشر از جامه می پردازند.

رجبعلی راهی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در این مراسم گفت از آن جا که خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از پیشگامان عرصه های نیکوکاری و ایثارگری هستند امیدواریم با استقبال پر شور از طرح حامیان بهشتی، علاوه بر حمایت مالی از نیازمندان، آن ها را مورد حمایت های معنوی خود قرار دهند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس نیز در این مراسم اظهار داشت: خدمت به محرومان و نیازمندان جامعه یک فرصت و توفیق الهی است.

بذرافشان ضمن قدردانی از استقبال خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان از طرح حامیان بهشتی گفت: از ابتدای اجرای این طرح تا کنون 568 خانواده معظم شاهد و ایثارگر برای شرکت در این طرح اعلام آمادگی کرده اند قائم مقام صدا و سیمای مرکز فارس نیز با بیان اینکه نقش رسانه در زمینه اطلاع رسانی و معرفی طرح حامیان بهشتی، نقشی پر اهمیت و تاثیر گذار است، عنوان کرد صدا و سیمای مرکز فارس با استفاده از ظرفیت هایی در زمینه های صدا، سیما، خبر، خبرگزاری صدا و سیما، کانال تلگرام و روزنامه جام جم برای تهیه برنامه های تولیدی و گزارش در زمینه معرفی طرح حامیان بهشتی و ترویج فرهنگ کمک به ایتام و نیازمندان آمادگی خود را اعلام می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار