در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح شد؛

تشریح برنامه‌های یوم الله 12 بهمن در تبریز

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: برنامه‌های متعدد و متنوعی برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر در سطح استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۲۴۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹ - 31January 2017
حجت الاسلام و المسلمین حسین تقی زاده رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع مقدس در آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت یوم الله 12 بهمن سالروز بازگشت ظفرمندانه حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی اظهار داشت: در سطح استان برنامه های متعدد و متنوعی برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر اجرا می شود.
 
وی به برخی از برنامه های یوم الله 12 بهمن اشاره کرد و گفت: برگزاری رژه موتور سواران از فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز به طرف گلزار شهدای وادی رحمت تبریز راس ساعت 9، نواختن زنگ انقلاب در تمامی مدارس استان و دبیرستان نورالزهرا(س) تبریز توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و با حضور خانواده های معظم شهدا و جمعی از مسئولین راس ساعت 9، برگزاری همایش میثاق امت با ولایت در سراسر استان با حضور ائمه جمعه و برگزاری این همایش در تالار مصلی حضرت امام خمینی (ره) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و استاندار استان آذربایجان شرقی، مسئولین و اقشار مختلف مردم در ساعت 10، برگزاری جشن انقلاب در بین الصلاتین نماز ظهر و عصر اکثر ادارات، نهادها و سازمانهای مربوطه، برگزاری مراسم جشن و سرور بعد از نماز مغرب و عشاء همراه با سخنرانی روحانیون در اکثر مساجد استان و ... از جمله این برنامه ها به حساب می آید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در پایان از خبرگزاری دفاع پرس آذربایجان شرقی در انعکاس برنامه های ایام الله دهه فجر تقدیر و تشکر کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار