پخش مستند «شهید شکر پور» در رسانه ملی

تهیه کننده اثر مستند شهید محمدجعفر شکر پور از پخش این اثر در رسانه ملی با حمایت موسسه فرهنگی دفاع مقدس شهرستان فسا در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۲۲۴۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ - 01February 2017

فیلم مستند شهید محمدجعفر شکر پور از شهدای شاخص شهرستان فسا در رسانه ملی پخش می شودبه گزارش دفاع پرس از شیراز،  محمدحسن لطفی تهیه کننده اثر مستند شهید محمدجعفر شکر پور با بیان اینکه کار این مستند با حمایت موسسه فرهنگی دفاع مقدس شهرستان فسا و از خرداد 1394 شروع شد اظهار داشت:  پژوهش این مستند کار بسیار دشواری بود چرا که بعد از شهادت ایشان تقریباً هیچ کار منسجمی برای این شهید صورت نگرفته بود و خیلی از اطلاعات از بین رفته و بخشی هم که موجود بود به دلیل نگهداری غیر اصولی تقریباً غیر قابل استفاده بود.

وی ادامه داد: حالا در این بین مرگ پدر و مادر شهید که خود کمک بزرگی می توانستند در این راستا داشته باشند هم اضافه کنید. برای جبران آن مجبور بودیم با افراد بیشتری مصاحبه و درخواست کنیم اطلاعاتی که دارند را برای ما ارسال نمایند پیش بینی اولیه ما مصاحبه با 15 نفر بود که در پایان با بیش از 45 نفر مصاحبه صورت پذیرفت.

تهیه کننده اثر مستند شهید محمدجعفر شکر پور تصریح کرد: زارع زاده را به عنوان مجری طرح در نظر گرفتم یکی از مسئولین مستند بخش سیاسی شبکه دو سیما می باشد که سالیانه تعداد زیادی مستند تولید و یا کارشناسی می کنند، لذا با انتخاب ایشان کار شکل حرفه ای تری به خود گرفت.

لطفی افزود: تصویر برداری و مصاحبه های این مستند در شهرهای  تهران،شیراز  و فسا انجام شد و در نهایت مردادماه امسال کار مستند تمام شد و بعد از آن نیز به رفع مشکلات فنی اثر پرداختیم و این اثر در جشنواره عمار امسال شهرستان فسا به نمایش در آمد که مورد اسقبال بسیاری از مردم و هم رزمان آن شهید قرار گرفت و در نظر داریم با هماهنگی های صورت گرفته در دهه فجر نیز از رسانه ملی پخش گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار