دریادار سیاری عنوان کرد؛

ارائه خدمات درمانی در سواحل مکران توسط نیروی دریایی ارتش

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: این نیرو توانسته با حداقل امکانات، خدمات بهداشتی و درمانی را به سواحل مکران ببرد و این خدمات را به مردم محروم منطقه نیز ارائه دهد.
کد خبر: ۲۲۴۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳ - 31January 2017
/به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز در مراسم گرامی‌داشت روز پرستار و افتتاح «هایپربار» که در بیمارستان گلستان این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انسانی باید کارآمد باشد، تا کارآمدی آن موجب رشد سازمان شود. در واقع این نیروی کارآمد باید سالم باشد؛ زیرا انسان سالم است که می‌تواند کارآمد باشد.
 
وی افزود: نیروی دریایی تا کنون در حوزه بهداشت و درمان موفق بوده است؛ هرچند به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم، ولی نسبت به دوران گذشته نه‌چندان دور موفقیت‌ها و پیشرفت‌های قابل توجهی داشتیم، که این موفقیت‌ها هم با تلاش قشر جامعه پزشکی و نیروهای کارآمد فعال در این قشر به دست آمده و باعث شده ارزیابی ما نسبت به این فعالیت‌ها مثبت باشد.
 
فرمانده نداجا تصریح کرد: امروز در بعد تخصصی به سطح بی‌سابقه‌ای از پیشرفت رسیده‌ایم و حتی در بخش ساخت و سازها هم همین‌گونه است، به عنوان مثال ساخت بیمارستان 64 تخت خوابی نداجا در کنارک، آغاز به کار احداث بیمارستان منطقه سوم در جاسک و افتتاح بیمارستان منطقه چهارم در انزلی در اوایل سال آینده که بعضا با استفاده از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد، بخشی از این فعالیت‌هاست.
 
امیر سیاری ادامه داد: نیروی دریایی حتی در ناوهایی که در دریاها حضور دارند نیز یک پزشک به همراه داروها و وسایل مورد نیاز دارد، حتی اکنون که ناوگروه این نیرو حدود چهار ماه است در ماموریت فرا سرزمینی به سر می‌برد و تا زمانی که بخواهند به کشور بازگردند زمانی پنج ماهه را باید در دریاها باشند، گروه پزشکی در این شناورها حضور دارند.
 
وی عنوان کرد: نیروی دریایی توانسته با حداقل امکانات، خدمات بهداشتی و درمانی را به سواحل مکران ببرد و این خدمات را به مردم محروم منطقه نیز ارائه دهد؛ البته باید این خدمات را در این منطقه توسعه دهیم.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ما در بحث مدیریت بیمارستان‌ها و به دست آوردن رضایت بیمار در بیمارستان نیز تلاش می‌کنیم، تا به گونه‌ای عمل نشود که تلاش‌های جامعه پزشکی به هدر رود.
 
انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها