تولید 6 موشن‌گرافیک در مرکز بسیج صدا و سیما ویژه دهه فجر انقلاب

مسئول واحد موشن‌گرافیک مرکز بسیج صدا و سیما از ساخت 6 اثر موشن‌گرافیک جدید برای پخش از شبکه‌های سراسری طی دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۲۲۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ - 31January 2017
تولید 6 موشن‌گرافیک در مرکز بسیج صدا و سیما ویژه دهه فجر انقلاببه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، علی خواجه مسئول واحد موشن‌گرافیک مرکز بسیج صدا و سیما با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر انقلاب و تدارک واحد موشن‌گرافیک مرکز بسیج رسانه ملی برای این ایام اظهار کرد: 6 اثر موشن‌گرافیک با موضوعات مختلف برای پخش از شبکه‌های سراسری توسط این واحد تولید شده یا در حال تولید هستند.

وی افزود: «اقتدار ایران» با موضوع شاخص‌های اقتدار کشور و بر اساس سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار امسال ایشان با مردم قم، در 3 دقیقه آماده شده است.

مسئول واحد موشن‌گرافیک مرکز بسیج صدا و سیما با اشاره به دومین اثر تولیدی این واحد برای ایام دهه فجر خاطرنشان کرد: اثر دوم با موضوع تفسیر مقام معظم رهبری از مفهوم جهاد است که بر اساس سخنرانی ایشان در 27 آذر امسال تولید شده و مدت زمان آن هم یک و نیم دقیقه است.

وی ادامه داد: همچنین دو اثر موشن‌گرافیک با موضوع تحریم‌های ظالمانه علیه ایران طی سال‌های اخیر توسط دشمنان ایران، در مرکز بسیج صدا و سیما برای ایام دهه فجر تولید می‌شود. این دو اثر نیز بر مبنای تبیین رهبر معظم انقلاب است از ماهیت تحریم‌ها و اهداف آنها. با این توضیح که این تحریمها با غایت دلسرد نمودن مردم ایران از نظام جمهوری اسلامی وضع می‌شوند و به همین دلیل برداشته شدن این تحریم‌ها نیز به گونه‌ای است که مشکلات اقتصادی مردم حل نشوند.

خواجه با اشاره به اثر موشن‌گرافیک «فرصت» از دیگر آثار تولیدی مرکز بسیج رسانه ملی ویژه دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این اثر در مورد فرصت‌هایی است که دشمنان ایران، بعد از انقلاب اسلامی از ملت ایران گرفته اند؛ به این ترتیب که طی ترورهای مختلف و جنگ تحمیلی، نیروها و مهره‌های بسیاری توسط دشمنان حذف شدند تا توانمندی آنها صرف پیشرفت کشور و خدمت به مردم نشود.

مسئول واحد موشن‌گرافیک مرکز بسیج سازمان صدا و سیما افزود: اثر دیگری نیز بر مبنای شعارهای دوران مبارزات انقلابی ملت ایران به نام «هنر شعار» ساخته شده که به جایگاه شعارها و اهمیت آنها از منظر رهبری می‌پردازد.

در انتها خواجه توضیح داد که تمامی این آثار در ادامۀ مجموعۀ آثار «ره‌بر» است که چندی است در بسیج صدا و سیما توسط این واحد و با هدف پرداختِ ویژه به سخنان مقام معظم رهبری تولید می‌شود.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار