مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه خاتم الانبیا(ص) سپاه:

عده‌ای می‌خواهند انقلاب را بفروشند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه خاتم الانبیا(ص) سپاه با بیان اینکه عده‌ای می‌خواهند انقلاب را بفروشند، گفت: ما با آمریکا با قدرت ایمان باید بجنگیم و نباید باج دهیم و خود را به آنها وصل کنیم چرا که آنها از ما می‌ترسند و ما نباید همه چیز خود را به ارتباط با آنها گره بزنیم و مراقب باشیم که چه می‌کنیم و انقلاب خود را نفروشیم.
کد خبر: ۲۲۴۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷ - 31January 2017

به گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت الاسلام رمضانعلی کوهستانی در دهمین یادواره 65 شهید شهرک البرز شاهرود که با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا در مسجد الهادی این شهرک برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت سالگرد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: شاید در قرن های قبلی شبیه این حادثه را نداشته باشیم اما در صد سال اخیر می بینیم این انقلاب بی نظیر بوده و واقعه بزرگی است.

وی با اشاره به برگزاری این یادواره شهدا افزود: شهدا این حضور ما را ثبت می کنند و گواهی می دهند که ما دوست شهدا هستیم و شفاعت ما را ان شا الله کنند و این روحیه را که شما دارید باید تبریک گفت و باید به نسل های بعد انتقال داد.

کوهستانی با بیان اینکه آیا تاکنون فکر کرده اید که انقلاب تان را حاضر هستید بفروشید و به چه قیمتی، خاطر نشان کرد: امیدواریم که هیچ وقت این فکر را نکنید و تا پایان در حفظ انقلاب خود ثابت قدم بمانید و این انقلاب را حفظ کنید.

وی با اشاره به دو انقلاب فروخته شده و دو انقلاب حفظ شده در طول تاریخ تصریح کرد: در قرآن کریم خدا به انقلابی که فروخته شد و قیمت دقیق آن اشاره کرده است و در آیات سوره بقره و به خصوص آیه 61 دقیق بیان کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه خاتم الانبیا(ص) سپاه ادامه داد: انقلاب اشاره شده، انقلاب حضرت موسی که 400 سال این انقلاب طول کشید تا به پیروزی رسید و حضرت موسی در زمان فرعونی که رامسس دوم لقب داشت قیام کرد و این فرعون در دریای سرخ غرق شد.

وی اضافه کرد: برای اینکه موسی زنده به دنیا نیاید فرعون حدود 100هزار نوزاد پسر را کشت و اکثر بنی اسرائیل خانواده شهید بودند و بنی اسرائیل که در مصر قرار گرفتند قوم لجوجی بودند و برای این هم خداوند معجزات فراوانی را برای این قوم فرستاد.

کوهستانی با اشاره به اینکه قوم موسی همه کارگر بودند و حرفه ای یاد نداشتند چون فرعونیان نگذاشته بودند به زمان حال اشاره کرد و افزود: در فاز 15 و 16 پارس جنوبی آلمانی ها یک قطعه برای تکمیل این فازها ندادند و جوانان متفکر ما با مهندسی معکوس آن را ساختند و آنها نماینده فرستادند تا ببینند سپاه چگونه آن را ساخته و پالایشگاه را به راه انداختند.

وی در ادامه داستان حضرت موسی در قرآن گفت: موسی این بیش از 600هزار نفر قوم خود را در صحرای سینا مورد آموزش قرار داد و خداوند برای آنها سایبان و آب و غذا با معجزه فراهم نمود تا اینها با خیال راحت آموزش ببینند اما این قوم انقلاب خود را فروختند.

کوهستانی عنوان کرد: آنها به موسی گفتند ما خسته شدیم اینقدر غذای یکنواخت خوردیم و از خدا بخواه برای ما غذایی که می خواهیم بفرستد وگرنه انقلاب بی انقلاب و درخواست آنها سبزی،خیار،سیر،عدس و پیاز بود که همان سالاد است و با این تهدید انقلاب خود را به این قیمت اندک فروختند و موسی به آنها گفت به همان مصر بازگردید و به همان ذلت برگردید و انقلاب آنها برای خوراک تمام شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه خاتم الانبیا(ص) سپاه تاکید کرد: باید مراقب باشیم این عبرت است و شاید ما هم انقلابی که بدست آوردیم به همین راحتی بفروشیم و این مراسم ها برای این است که بدانیم چه خون ها داده ایم و دنبال چه هستیم و مدیران باید برای ملت زحمت بکشند چرا که خدا در این آیات دارد بیان می کند که مسئولین از سمت خدا مسئولیت دارند که شغل تامین کنند تا رزق و روزی تامین شود و ضعیف نمی شود ملتی که نخواهد انقلاب خود را بفروشد اما خداوند هشدار داده که مراقب باشید.

وی با بیان اینکه در قرارگاه خاتم 150هزار نفر جوان مشغول کار هستند گفت: هفته گذشته در تبریز، دستگاهی که تونل مترو را حفر می کند آهن جلوی آن که 130هزار تن وزن دارد ایراد پیدا کرد و برای تعمیر یک چرتقیل 300هزار تنی لازم بود که تبریز نبود اما سه جوان متفکر بدون اینکه این وسیله را از جایش خارج کنند آن را تعمیر کردند که سازنده آن هم فکرش را نمی کرد.

کوهستانی ادامه داد: در بزرگترین پالایشگاه میعانات جهان در پارس جنوبی الان 15 هزار نفر مشغول هستند و یک نفر خارجی نداریم که این پالایشگاه به تنهایی می تواند نیاز بنزین کشور را تامین کند و این تحریم ها سبب رشد ما شده است و ما نباید در معامله و محاسبه دچار اشتباه شویم.

وی با بیان اینکه خرید هواپیما چقدر برای ما اشتغال ایجاد می کند تا ساخت آن بیان کرد: ما در طول 22 ماه کشتی 113 هزار تنی ساخته ایم اما دولت سفارش ساخت کشتی 43هزار تنی به کره می دهد چرا؟ چقدر جوان سر کار می رفتند و شما با این کار جلوگیری کردید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه خاتم الانبیا(ص) سپاه با اشاره به انقلاب پیامبر به عنوان دومین انقلابی که فروخته با تقسیم شد گفت: هنوز پیامبر در قید حیات بودند که انقلاب ایشان تقسیم شد و بعد هم هر امامی تلاش کرد تا حیاء کند نتوانست بخش حاکمیتی و مدیرتی آن را احیا کند و به امام زمان(عج) مانده است.

وی با اشاره به قیام هایی که فروخته نشد اظهار کرد: قیام امام حسین(ع) فروخته نشد و با اینکه با انسان های کم قیام کرد اما این قیام حفظ شد و بازماندگان قیام حاضر نشدند با همه سختی ها و بلاها آن را بفروشند و باقی ماند و ما هم نفروختیم البته عده ای مثل سروش ها تلاش کردند که آن را بفروشند اما نتوانستندو الان هم عده ای می خواهد که بفروشند همانطور که آب را نیز می خواهند بفروشند.

کوهستانی با بیان اینکه کشور ما کم آب است گفت: مشکل ما در آینده آب است اما قرارگاه خاتم الانبیا سپاه در چند سال اخیر طرح های آبرسانی فراوانی را در خوزستان و شیراز و تبریز و همدان و یزد اجرا کرده که مشکل آب این شهرها را حل نموده و با کمک جوانان و فکر و توان آنهاست و چرا ما اینها را نمی بینیم و چشم به بیگانگان داریم و این کمر شکن است.

 وی با بیان اینکه انقلاب امام راحل هم فروخته نشد بیان کرد: ما امروز این انقلاب را سالگرد می گیریم و شهدا را گرامی می داریم و بچه های ما نیز با یاد شهدا رشد می کنند و اینکه پیامبر نگاهش به شماست که مردانی از پارس علم در ثریا باشد به آن دست می یابند این جمله بیهوده ای نیست و واقعیت دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه خاتم الانبیا(ص) سپاه اظهار کرد: ما با شیوه امام حسین(ع) قیام کردیم و جنگیدیم و از جنگ گذشتیم و دشمن دیگر هوش جنگ با ما را در سر نمی پروراندو حالا ما به سوریه این شیوه جنگ را یاد دادیم و سوریه اگر از داعش نجات پیدا کند دیگر هیچ کشوری جرات حمله به او را ندارد و عراق نیز اینچنین است که آنها نیز به شیوه ایران کشور خود را حفظ کردندو یمن نیز به فضل خدا اینگونه خواهد شد.

وی تاکید کرد: این مصونیت سازی و ایمنی شیوه جنگی امام حسین(ع) که ما آموختیم و لبنان را آزاد کردیم و ما آمریکایی های پُر رو را گرفتیم و با ایمان بود که با آنها برخورد کردیم و آنها از ترس تا سه بار خود را خیس کردند.

کوهستانی افزود: ما با آمریکا با قدرت ایمان باید بجنگیم و نباید باج دهیم و خود را به آنها وصل کنیم چرا که آنها از ما می ترسند و ما نباید همه چیز خود را به ارتباط با آنها گره بزنیم و مراقب باشیم که چه می کنیم و انقلاب خود را نفروشیم.

وی با اشاره به جنگ 12 ساله آمریکا با ویتنام و زیر و کردن این کشور گفت: بعد از پایان جنگ نیکسون رئیس جمهور وقت آمریکا برای رابطه با ویتنام شرط گذاشت که باید حقوق بشر را رعایت کنید یعنی شما بشر نیستید و ما بشریم و آمریکاییها اینگونه هستند و ما چرا باید به آنها نزدیک شویم و باج بدهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه خاتم الانبیا(ص) سپاه با اشاره به توصیه های رهبر انقلاب عنوان کرد: آقا در سال 88 در نمازجمعه گریه کرد و همه دیدند چرا برای اینکه عده ای از خواص در برابر فتنه سکوت کردند و اگر خدا ما را بازخواست کند ما چه جوابی داریم که بدهیم.

وی با اشاره به برجام و مذاکرات افزود: حضرت آقا در این زمینه نیز بارها داد زدند و تذکر دادند، ما باید به جوانان خود اعتماد کنیم و در برابر دشمن بایستیم، مذاکره کنیم که به خیلی چیزها دست پیدا نکنیم، ما در خودرو به خودکفایی نمی رسیم چون آنها سریع به ما قطعه می دهند و نمی خواهند در صنعت خودرو خودکفا باشیم.

کوهستانی تاکید کرد: رهبری درک عمیق و درست از جوانان دارند و اگر ما به جوانان فرصت می دادیم خیلی از مشکلات ما امروز حل شده بود و این سالگردهای انقلاب برای این است که انقلاب را نفروشیم و خون شهدا را معامله نکنیم و با این مراسم ها حفظ انقلاب رخ می دهد و باید مسئولین نیز هوشیار و بیدار باشند.

وی با اشاره به خرید یک کالا برای سکوهای نفتی از خارج با هزار زحمت و دور زدن تحریم ها گفت: این وسیله وقتی وارد کشور ما شد قریب به 4 سال نگهداشته شد و تحویل ما نشد و جوانان ما بیکار شدند چرا؟ 950 میلیارد تومان کالا که مورد نیاز ده سکو می شد نگهداشته شد و برخی مدیران ما متاسفانه اینگونه هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه خاتم الانبیا(ص) سپاه افزود: متاسفانه این مدیران تلاش سایر مدیران در شهرهای مختلف که زحمت می کشند را زیر سوال می برند و این نوع مدیریت دشمن است و این مدیران از دشمنان هم بدتر هستند.

وی ادامه داد: ما کالایی از کره خریداری کردیم ندادند بعد گفتیم در اصفهان بسازنند به محض اینکه از داخل به آنها خبر دادند سریع به ما تحویل دادند اما باز در گمرگ چندماهی آن را نگه داشت و با افتتاح پالایشگاه ستاره خلیج فارس روزانه 400تا500 برای دولت درآمد دارد و بعضی از مدیران ما آبروی بقیه مدیران را برده اند و ما دشمن نیاز نداریم با وجود این افراد و باید مراقب باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار