صبح امروز؛

نخستین شهید آتش‌نشان استان مرکزی در اراک تشییع شد

صبح امروز پیکر شهید رضا نظری از شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو شهر تهران با حضور مسئولان و مردم ولایت مدار و انقلابی شهر اراک تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۲۲۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ - 31January 2017

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، پیکر مطهر شهید رضا نظری آتش‌نشان فداکاری که در جریان حادثه ساختمان پلاسکو و به منظور نجات جان مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمد، همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن، بر شانه های مردم استان مرکزی تشییع و روانه گلزار شهدا شد و همراه با اشک های مادر در دامان خاک آرام گرفت.

این مراسم از صبح امروز از مقابل حوزه علمیه امام خمینی(ره) شهر اراک واقع در خیابان محسنی آغاز شد و در مسیر سه کیلومتری تا گلزار شهدای اراک ادامه یافت و پیکر مطهر این شهید جوان تشییع شد.

مردم انقلابی و ولایت‌مدار استان مرکزی با حضورپرشکوه خود در مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام با خانواده وی همنوا گردیده و نشان دادند که همواره قدردان ایثار این شهید هستند.

استقبال مردم ولایتمدار شهرستان اراک در این آیین به حدی بود که همه مسیرهای منتهی به خیابان های محسنی و شهدا مسدود شد.

نیروهای مسلح، فرماندهان و کادر پدافند هوایی ارتش، نیروی انتظامی و سبزپوشان سپاه روح الله استان مرکزی نیز با لباس ها و سربند های یک دست در این آیین حضور داشتند و به شهید آتشنشان ادای احترام وداع کردند.

پیکر این شهید پس از تشییع و قرائت نماز میت، با نوای گروه موزیک سپاه روح الله استان مرکزی و مارش عزا در کنار شهدای مدافع حرم به خاک سپرده شد.

گفتنی است که مراسم ختم این شهید عصر روز سه شنبه از ساعت 14 تا 16 در مسجد سیدهای اراک برگزار می شود .

در پایان باید گفت که حادثه تلخ پلاسکو در سی ام دی ماه در تهران به وقوع پیوست که در جریان آن 16 آتنشان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار