استاندار قم:

همدلی و همزبانی مردم پیروزی انقلاب را رقم زد

استاندار قم گفت: همچنین همدلی و همزبانی باعث پیروزی انقلاب شد و در آن زمان به لطف ایثار، گذشت و محبتی که وجود داشت هیچکس احساس بیگانگی و جدایی نمی کرد.
کد خبر: ۲۲۴۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹ - 31January 2017

به گزارش دفاع پرس از قم، سید مهدی صادقی امروز سه شنبه 12 بهمن در آیین نواختن زنگ انقلاب اسلامی در دبیرستان حضرت فاطمه زهرا(س) با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: کشور برای رسیدن انقلاب اسلامی به مرحله پیروزی دوره ها و مقاطع حساسی را پشت سر گذاشته، از این رو با یادآوری، مطالعه و گفت و گوهایی که نسل های نخست انقلاب برای نسل فعلی خواهند داشت، می توانند در حال و هوای آن روزها قرار بگیرند.

وی گفت: ملت مسلمان ایران با اعتقاد به اسلام و روحانیت و با هدایت ها و رهبری های امام راحل، توانست بر رژیم منحوس پهلوی با دست خالی و با تکیه بر اعتقاد و ایمان به خداوند پیروز شود.

استاندار قم با اشاره به نقش مهم اتحاد و انسجام مردم ایران در شکل گیری نظام اسلامی گفت: وحدت و اتفاق نظر و همچنین همدلی و همزبانی مدنظررهبر معظم انقلاب باعث پیروزی انقلاب شد و در آن زمان وضعیت به گونه ای بود که افراد جامعه فرقی بین خود و دیگران نمی دیدند و به لطف ایثار، گذشت و محبتی که وجود داشت هیچکس احساس بیگانگی و جدایی نمی کرد.

وی افزود: حضرت امام فقط یک هدف را برای ملت ایران ترسیم کرده بود و با وحدت مردم این امر محقق شد و امروز نیز اگر بخواهیم اوضاع مملکت را برای نسل های آینده بهتر از این کنیم، نیازمند همین امر یعنی اتحاد ملی هستیم.

استاندار قم همچنین نقش ویژه و مهم جوانان که مدیریت های عاطفی و سلول های اصلی جامعه انسانی به عهده دارند را نیز در پیشرفت کشور مهم ارزیابی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار