فردا؛

قرائت گزارش کمیسیون عمران درباره حادثه «پلاسکو» در صحن مجلس

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس از قرائت گزارش کمیسیون عمران درباره حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکوی تهران در جلسه علنی فردای مجلس خبر داد.
کد خبر: ۲۲۴۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳ - 31January 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «بهروز نعمتی» سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در با اشاره به جلس امروز این هیئت گفت: جلسه هیئت‌رئیسه مجلس عصر امروز(سه‌شنبه، 12 بهمن) با حضور رئیس مجلس و دیگر اعضای این هیئت برگزار شد.

وی با بیان اینکه موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی در جلسه امروز هیئت‌رئیسه مجلس مورد بررسی قرار گرفت، افزود: روز گذشته آقای آخوندی وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای به هیئت‌رئیسه مجلس اعلام کرده بود که اصلا از وی برای حضور در کمیسیون عمران جهت بررسی استیضاحش دعوت نشده است.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس، تأکید کرد: وزیر راه در نامه‌ای به هیئت‌رئیسه مجلس به دلیل احتمال ایجاد شائبه حضور نیافتنش در کمیسیون عمران، از نمایندگان عذرخواهی کرده است.

نعمتی افزود: در این جلسه آقای رنجبرزاده، یکی از اعضای هیئت‌رئیسه مأمور شد که در مذاکراتی با استیضاح‌کنندگان وزیر راه و اعضای کمیسیون عمران، آقای آخوندی در یکی از جلسات کمیسیون عمران حضور یابد.

وی با اشاره به بخش دیگری از مصوبات نشست امروز هیئت‌رئیسه مجلس، گفت: در بخش دیگری از این جلسه، مقرر شد که آقایان عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور و قالیباف شهردار تهران برای ارائه توضیحاتی درباره حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو فردا از ساعت 10/30 صبح در جلسه علنی مجلس حضور یابند.

  سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس، ادامه داد: همچنین در این جلسه، مقرر شد که گزارش نهایی کمیسیون عمران درباره حادثه پلاسکو در صحن مجلس قرائت شود.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار