امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی:

معاونت آماد و پشتیبانی نبض تپنده نیروی هوایی است

همایش سالیانه سامانه های آفندی معاونت آماد و پشتیبانی نیروی هوایی ارتش صبح امروز در هتل نهاجا برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۲ - 20August 2013

معاونت آماد و پشتیبانی نبض تپنده نیروی هوایی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی نهاجا، در این مراسم  که با حضور سرتیپ خلبان حسن شاه صفی، فرمانده نیروی هوایی، حجت الاسلام والمسلمین ولی ا... صبری رئیس اداره عقیدتی سیاسی،جمعی از فرماندهان این نیرو  و معاونین آماد و پشتیبانی یگان های  تابعه  نهاجا در هتل نیروی هوایی برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز و ایام ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: تمام تلاش ما برای بالابردن توان رزمی است و  برای افزایش توان رزمی بایستی ضمن شناخت ماموریت ها از جزیره ای عمل کردن پرهیز گردد.

  وی افزود: بایستی بیش از پیش به امر قطعه سازی توجه کنیم و با نگرش به افق های دور  در این زمینه برنامه ریزی طولانی مدتی داشته باشیم.

   فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: بایستی ضمن پیاده کردن سیاست گذاری جدید ار طرح و روش های نوین بهره گیری کنیم و از روزمرگی پرهیز نماییم که این امر خلاف سفارشات پیامبر اکرم(ص) است.

وی تصریح کرد: معاونت آماد و پشتیبانی نبض تپنده نیروی هوایی ارتش است که  بایستی ضمن فعال تر کردن اتاق های فکر  به تجزیه و تحلیل وضع موجود و برنامه ریزی برای آینده توجه  کند.

   همچنین در ابتدای این مراسم سرتیپ وحید شیبانی، معاون آماد و پشتیبانی نیروی هوایی ارتش  ضمن ارائه گزارش در خصوص معاونت های آماد یگان های تابعه نهاجاگفت: این همایش هر ساله  به منظور تجزیه و تحلیل  وضع موجود  و برنامه ریزی برای آینده برگزار می شود.

 وی افزود: امسال بر خلاف سال های قبل، این همایش را به صورت میدانی برگزار کردیم و معاونین آماد و پشتیبانی یگان ها از پژوهشکده الکترونیک و دیگر بخش های معاونت و پشتیبانی بازدید کردند.

   وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از طریق تسریع در نهضت قطعه سازی، همکاری با سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع در خصوص ساخت تستر ها و بهره گیری از تجربیات پیشکسوتان به طور کامل قطعات مورد نیاز نیرو را تامین کرده ایم.

در پایان با حضور امیر سرتیپ خلبان شاه صفی، فرمانده نیروی هوایی ارتش  از سه یگان برتر در حوزه نگهداری و تعمیر تجهیزات سامانه ها، آماد و ترابری و همچنین 3 پژوهشگر برتر  حوزه آماد و پشتیبانی تجلیل به عمل آمد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار