در واکنش به تجاوزهای پی‌درپی نظامیان ائتلاف سعودی-صهیونیستی؛

حملات موشکی ارتش و مقاومت یمن به اهداف مهم نظامی رژیم وهابیت/ مقاومت در فضای مجازی

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی روزهای گذشته، یک ناو و یک پایگاه نظامی متجاوزان را هدف حمله موشکی قرار دادند.
کد خبر: ۲۲۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱ - 01February 2017

به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی دو روز گذشته 2 حمله به اهداف مهمی که متعلق به رژیم اشغالگر وهابیت در نزدیکی سواحل غربی یمن و دریای سرخ بود انجام داده‌اند. نخستین حمله دو روز قبل علیه یک ناوچه رژیم سعودی، که نام آن را «المدینه» گذاشته است، اجرا شد. این ناوچه که از خانواده ناوهای «لافاریت» ساخت فرانسه است، بر اثر حمله موشکی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن آسیب دید.

حمله دوم سحرگاه روز گذشته به وسیله یک فروند موشک بالستیک به یک پایگاه نظامی متعلق به نظامیان وهابی سعودی و اماراتی در جزیره زقر در دریای سرخ صورت گرفت. در این حمله کوبنده، بیش از 40 نظامی متجاوز سعودی، اماراتی و مزدوران سودانی‌شان کشته و 100 تن دیگر نیز زخمی شدند.

کاربران حامی مقاومت یمن در پاسخ به این دو حمله با نشر هشتگ #تدمير_بارجة_سعودية (انهدام-ناوچه- سعودی) از عملیات جدید ارتش و کمیته‌های مردمی یمن ضد نظامیان متجاوز وهابی استقبال کردند.

با این حال چون ناوچه هدف قرار گرفته «مدینه» نام دارد، این موضوع دستخوش مزاح کاربران عرب قرار گرفت. یکی از کاربران لبنانی توئیتر با اشاره به این موضوع گفت: «بزودی سعودی‌ها ادعا خواهند کرد که یمنی‌ها «مدینه منوره» را هدف حمله موشکی قرار داده‌اند، نه ناوچه متجاوز مدینه را، زیرا جهل سعودی‌ها حدی ندارد!»

انتهای پیام/421

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار