سردار اشتری در همدان مطرح کرد؛

لزوم توجه مردم به بحث فضای مجازی

فرمانده ناجا گفت: مردم با هوشیاری به حوزه فضای مجازی توجه ویژه‌ای داشته باشند و کمتر احوال شخصی خود را در این فضا منتشر کنند.
کد خبر: ۲۲۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴ - 01February 2017

به گزارش دفاع پرس از همدان، سردار حسین اشتری صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هدف سفر بنده به همدان بازدید از یگان‌های مستقر در استان همدان و بررسی چگونگی انجام برنامه‌های ابلاغی است، اظهار داشت: به لطف خدا وضعیت مناسبی در اجرای برنامه‌های ابلاغی به استان همدان وجود دارد و موفقیت‌های خوبی داشتند، البته در برخی ماموریت‌ها باید دستگاه‌ها و سازمان‌های‌ دیگر هم کمک کنند تا عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در استان نسبت به 10 ماه مشابه سال 94 کشفیات مواد مخدر 15 درصد افزایش داشته، افزود: در موضوع برخورد جرایم جنایی اقدامات مناسبی صورت گرفته و کشف سرقت‌ها نسبتاً خوب بوده است.

فرمانده ناجا با تأکید بر اینکه بر اساس افکارسنجی انجام شده، احساس امنیت خوبی در بین مردم وجود دارد، گفت: باید در ارتباط با این موضوع از مسئولان استان و دستگاه‌های مختلف، امام جمعه و شورای تامین تشکر ویژه داشته باشم.

وی در ادامه از وضعیت ادامه کار تلگرام سخن گفت و اضافه کرد: این موضوع در شورای عالی فضای مجازی مطرح شده و این شورا در چند جلسه آتی در ارتباط با این موضوع تصمیم خواهد گرفت و نوع ادامه کار شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی مشخص خواهد شد.

سردار اشتری در ادامه  با بیان اینکه نیروی انتظامی و پلیس فتا در حوزه شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی اشراف خوبی دارد، افزود: اگر مردم شکایتی داشته باشند در صورت قابلیت پیگیری، اقدام می‌شود.

وی با بیان این که در کشف جرائم در حوزه فضای مجازی رشد خوبی داشته‌ایم، یادآور شد: در واقع بیش از 85 درصد از جرائم گزارش شده و یا بنا به مورد پیگیری کشف شده و برخورد لازم با هماهنگی مرجع قضایی انجام شده است.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه به افزیش جرائم در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: مردم با هوشیاری در این حوزه توجه ویژه‌ای داشته باشند و کمتر احوال شخصی خود را در این فضا منتشر کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها