حجت الاسلام هاشمی در گفت‌و‌گو با دفاع پرس مطرح کرد؛

اعلام جزییات ثبت نام کاروان‌های راهیان نور، ویژه خودروهای شخصی

مدیر موسسه طلایه داران نور گفت: ثبت نام کاروان های راهیان نور شهید «حسن باقری» ویژه خودروهای شخصی از 20 بهمن آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۲۲۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲ - 01February 2017
شرایط و زمان ثبت نام کاروان‌های راهیان نور ویژه خودروهای شخصی

«حجت الاسلام سید محمد هاشمی» مدیر عامل موسسه طلایه داران نور در گفت و گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با اشاره به آغاز ثبت نام کاروان های راهیان نور «شهید حسن باقری» از 20 بهمن ماه اظهار داشت: این کاروان ویژه زائرانی است که علاقه مندند با خودروهای خود عازم سفرهای راهیان نور شوند.

وی با اشاره به سابقه پنج ساله فعالیت های موسسه طلایه داران در برنامه ریزی اعزام کاروان خودروهای شخصی گفت: از زمانی که فعالین عرصه راهیان نور شاهد استقبال مردم برای بازدید از مناطق عملیاتی با استفاده از خودروهای شخصی خودشان بودند، ستاد شهید حسن باقری شکل گرفت که با ثبت نام منظم از خانواده ها و برنامه ریزی سفر آنها در قالب کاروان، خدماتی چون اسکان، غذای مناسب و برنامه های فرهنگی داشته است.

مدیر عامل موسسه طلایه داران نور در خصوص محل های اسکان زائران گفت: زائران طی چهار شب در پادگان شهید حبیب اللهی اهواز، شهید باکری خرمشهر و پادگان قدس دزفول مستقر هستند.

حجت الاسلام هاشمی به اجرای برنامه های فرهنگی برای زائران کاروان شهید باقری اشاره کرد و بیان داشت: سعی شده است، تا در این سفر نیاز خانواده ها را تامین کنیم، به خصوص که سفرهای راهیان نور با سابقه ای فرهنگی، جهادی و معنوی برگزار می شود و به همین جهت مقرهای اسکان را فضاسازی کرده و مشاورانی را در این محل ها مستقر می کنیم تا در زمان های استراحت، زائران بتوانند از امکانات پیش بینی شده، استفاده کنند.

وی افزود: خودروها هر صبح در قالب کاروانی به همراه یک روحانی و مسئول کاروان از مناطق عملیاتی بازدید می کنند و از طریق رادیوهایی با موج کوتاه باهم در ارتباط هستند و راوی حین حرکت ماشین ها، از پشت رادیو آن ها را هدایت می کند.

حجت الاسلام هاشمی عنوان کرد: از سال گذشته فضایی تفریحی در پادگان قدس دزفول تعبیه شده است که صبح روز چهارم خانواده ها در کنار رودخانه دز فضای بانشاطی را تجربه می کنند.

مسئول کاروان راهیان نور شهید باقری گفت: افراد برای ثبت نام در کاروان های شهید باقری می توانند با مراجعه به سایت http://www.rahiyannoor.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام و یا با شماره های 09126540865 و 02532906384 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها