عصر امروز؛

مردم و مسئولان با شهدای آتش‌نشان تجدید میثاق کردند

آیین بزرگداشت شهدای آتش‌نشان عصر امروز در مسجد عالی شهید مطهری با حضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۴۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ - 01February 2017

آغاز بزرگداشت شهدای آتش‌نشان با حضور مسئولان لشکری و کشوریبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم بزرگداشت شهدای آتش‌نشان در مسجد و مدرسه عالی شهید مطهری آغاز شد.

این مراسم با حضور خانواده‌های شهدا، «آیت‌الله امامی کاشانی» امام جمعه موقت تهران، «حجت الاسلام حسن روحانی» رئیس‌جمهور، «محمد سعیدی‌کیا» رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، «مهدی چمران» رئیس شورای شهر تهران، «احمد جنتی» دبیر شورای نگهبان و امام جمعه موقت تهران، «محمدرضا عارف» نماینده مردم تهران، «محمدباقر قالیباف» شهردار تهران، «آیت‌الله امامی کاشانی» امام جمعه موقت تهران، «مسعود پزشکیان» نایب رییس مجلس شورای اسلامی، اعضای هیات دولت و تعدادی از اعضای شورای شهر تهران آغاز شد.

آیین سوگواری و عزاداری این شهدای آتش نشان با مداحی سعید حدادیان از مدیحه سرایان اهل بیت (ع) مداحی در حال برگزاری است.
 
بنابراین گزارش، مرتضی طلایی، از اعضای شورای شهر تهران و محمد نهاوندیان رییس دفتر ریاست جمهوری نیز در این مراسم حاضر شدند.
 
گردان عقیدتی سیاسی ناجا  جمعی از آتش نشانان از استان سمنان نیز به جمع حاضران در این مراسم پیوستند.

قالیباف و چمران در ورودی شبستان از حاضران مراسم استقبال می‌کنند.

هم اکنون حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم بزرگداشت شهدای آتش نشان حضور یافت.

 آیت الله گلپایگانی در این مراسم گفت: عظمت و بزرگواری آن است که  آتش نشانانی که از جان خود مایه گذشتند و با اینکه می دانستند خطر برایشان 100 درصد جدی است، دل به آنش زدند. مردم قدر این فداکاران را خوب می دانند. ازدحام جمعیتی که در این مراسم حضور دارند، نشان دهنده این است که مردم قدردان خدمت گزاران خود هستند.
 
سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی و حجت الاسلام محمدعلی شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز در این مراسم حضور به هم رساندند.
 
علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی هم در این مراسم حضور پیدا کرد.
 
بنابراین گزارش همزمان با قرائت اسامی شهدای راه خدمت از سوی مجری برنامه ذکر «الله اکبر» مردم در فضای مراسم طنین انداز می شود.
 
علیرضا محجوب (نماینده مردم تهران در مجلس) و حجت‌الاسلام مجید انصاری (معاون پارلمانی رئیس‌جمهور) نیز در این مراسم برای قرائت فاتحه حضور یافتند.
 
سرلشگر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور از دیگر حاضران در این مراسم هستند.
 
این مراسم با قرائت قرآن و فاتحه خوانی از سوی حاضران به پایان رسید.
 
انتهای پیام/
 
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار