سردار آبنوش:

انقلاب اسلامی رونمایی از اسلام ناب محمدی در جهان است

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) گفت: یوم الله 22 بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی، موسم تولد دوباره اسلام و رونمایی از اسلام ناب محمدی(ص) در جهان است.
کد خبر: ۲۲۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ - 02February 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، سردار سالار آبنوش چهارشنبه شب در نخستین یادواره شهدای مدافع حرم استان قم که همزمان با دهه فجر و به مناسبت سالگرد شکست حصر شهرک های نبل و الزهرا در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به تحولات تاریخی در جریان اسلام اظهار داشت: اسلام در عید مبعث تولد یافت و موجب سربلندی و افتخار تمامی مسلمانان جهان شد و این در حالی بود که دشمنان اسلام تصور می کردند این دین نیز مثل سایر دین ها مورد تحریف واقع خواهد شد.

وی با اشاره به جریان غدیر افزود: دومین حادثه بعد از تولد اسلام، استمرار آن بود که در موضوع غدیر تحقق یافت و از همان روز دشمنی ها با اسلام فزونی یافت.

آبنوش ادامه داد: پیروان واقعی اسلام بعد از جریان غدیر رفاه و آسایش نداشتند چون دشمن زخم خورده بیکار نبود و به دشمنی های خود ادامه می داد.

وی سومین اتفاق و جریان مهم را در اسلام، حادثه عاشورا و کربلا عنوان کرد و افزود: بعد از تولد اسلام در بعثت و استمرار آن در غدیر نوبت به کربلا رسید که احیاء اسلام بود.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) تاکید کرد: اگر کربلا نبود اسلام هم نبود و کربلا پویایی و زنده ماندن اسلام را ضمانت کرد و همه ما افتخار می کنیم که کربلایی هستیم.

وی عنوان کرد: بعد از قضیه کربلا دشمنان به خیال باطل خود موفق شدند با ایجاد محاصره و تنگنا برای ائمه معصومین(ع) و کنترل شدید شیعه حصاری دور اسلام بکشند و بشریت را از این نور الهی و چشمه فروزان محروم کنند.

آبنوش پیروزی انقلاب اسلامی را چهارمین واقعه در تاریخ اسلام و از جنس بعثت و کربلا و غدیر برشمرد و گفت: در یوم الله 22 بهمن اسلام دوباره تولد یافت و متبلور شد؛ دهه فجر رونمایی همان اسلام و انقلاب است و ان شاالله اگر با چشم دل نگاه کنیم همه در رکاب امیرالمومنین(ع) و سیدالشهدا(ع) هستیم.

وی با اشاره به دیدگاه عده ای درمورد انقلاب ابراز داشت: در طول چهار دهه از عمر انقلاب همواره با عده ای به اصطلاح روشنفکر اما محروم روبرو بوده ایم که فرایند این انقلاب را از جنس انقلاب های دیگر می دانند در حالی که انقلاب اسلامی در واقع فجر انقلاب و نوشدن و بروز مجدد اسلام ناب و کنار رفتن حجاب هایی بود که دشمنان به دور آن کشیده بودند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) تصریح کرد: بحث ما با دشمنان بر سر خاک و اقتصاد و قدرت نمایی و قشون کشی و مسائل ظاهری نیست، انقلاب ما اسلام ناب را بعد از 1400 سال محدودیت برای بشریت ارائه داد.

وی تصریح کرد: شهدای بزرگوار مدافع حرم و حریم اسنادی هستند که نشان می دهند ما هیچگاه به دنبال خاک نبوده و نیستیم و مدافعان حریم ولایت در راهی قدم بر می دارند که که اولین شهیدش حضرت زهرا(س) بوده است.

آبنوش دفاع از ولایت را شعار و مرام مشترک مدافعان حرم ایرانی، پاکستانی، افغانستانی، حزب الله و ...عنوان کرد و ادامه داد: امروز تمام اسلام ولایت است و این افتخار را داریم که با گسترش اسلام و ولایت در جهان، نظام سلطه متزلزل می شود.

وی افزود: اگر با سرانگشت اشاره ولایت که همان شاخص و راهنمای ماست حرکت کنیم، راه را گم نخواهیم کرد و می توانیم اراده خود را بر دشمنان تحمیل و آنان را با اراده خود همراه نماییم و امروز ولایت مداری مردم دشمن را خسته و ورشکسته کرده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به اعترافات برخی مقامات خارجی گفت: امروز آنها اذعان می کنند که هر حرکتی در منطقه مخالف مشی و تصمیم ایران باشد، محکوم به شکست است.

وی با اشاره به اعترافات مقامات آمریکایی که از 14 سال پیش ماموریت طراحی و تشکیل داعش را بر عهده داشته اند، بیان داشت: دشمنان دو سناریو را برای تحمیل اراده خود بر کشورهای منطقه در نظر گرفته اند که نخستین آن حمله نظامی و لشکر کشی است.

آبنوش افزود: دومین سناریوی دشمن بعد از عدم توفیق در حمله نظامی اینست که دستکش مخملی به دست کند و در قالب جنگ نرم، دست دوستی بدهد و با استحاله مردم، برای به اصطلاح سازندگی و در واقع نفوذ، اعلام همکاری کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دیدگاه حضرت امام(ره) در تشکیل سپاه، دیدگاهی جهانی بود، خاطرنشان کرد: سپاه ظرف است و مظروف آن تمام انسان های بزرگ، آزادگان عالم و بسیجیان ولایتمدار است و امروز حضور مدافعان حرم از ملیت های مختلف نشانه جهانی شدن سپاه می باشد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به ابرقدرتی ایران در کنار روم باستان و نبرد با تورانیان-شوروی سابق- افزود: هیچوقت شرایط مثل امروز نبود که در سایه اسلام ناب اتحادی داشته باشیم که نیروهای ملیت های مختلف و حتی ارتش سرخ در کنار هم و در یک سنگر به یک سمت نشانه بروند و یک هدف مشترک را تعقیب کنند و این از معجزات واقعی اسلام و انقلاب است.

وی با بیان این نکته که هر پدیده باعظمتی تهدیدهایش هم زیاد می شود، گفت: انقلاب اسلامی تمام معادلات منطقه را بر هم زد و دشمنان همواره با انواع تهدید و تحریم و ماهواره و جنگ رسانه ای و ... در مقابل انقلاب صف می بندند؛ متاسفانه یک عده هنرشان سیاه نمایی است و اهل قلم و تریبون و فعالان فضای مجازی باید در زمینه معجزات انقلاب انصاف بیشتری به خرج بدهند.

آبنوش با اشاره به سخن حضرت امام(ره) که "ما از تمام آزادگان عالم حمایت و پشتیبانی می کنیم"، اظهار کرد:امروز عده ای واداده، بی خاصیت و ترسو، اسم امام را بر زبان می آورند اما کلام امام را مصداق تندروی می دانند در حالی که اینها باید از مردم خجالت بکشند زیرا در سایه سار ولایت در آرامش زندگی می کنند و به نفع دشمن حرف می زنند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به حضور 150 هزار کارشناس بسیجی و ولایی در بدنه قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) برخی اقدامات این قرارگاه در زمینه آب، سدسازی، گاز، فعالیت استخراج در بسترهای عمیق زیر دریا، آی سی تی و برخی ابرپروژه های جهانی را تشریح و ابراز کرد: از تمام توان خود و با کمک مردم، برای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر عزیز انقلاب استفاده خواهیم کرد و خداوند متعال اراده کرده است که در سایه سار ولایت زمینه ساز ظهور باشیم.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار