مدیرکل حفظ آثار استان البرز بیان کرد

دهه فجر متعلق به ایران و ایرانیان نیست

سردار ابوالفضل اسلامی گفت: حضرت امام خمینی (ره) نهالی را در این سرزمین کاشت که این نهال روز به روز با شکوه تر، برافراشته تر، سرافراز تر و در برابر دشمنان قوی تر خواهد شد.
کد خبر: ۲۲۴۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶ - 02February 2017

 به گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، سردار ابوالفضل اسلامی مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به مردم آزادی خواه جهان اظهار داشت: با نزدیک شدن به چهارمین دهه پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، به حول و قوه الهی هر روز به شکوه و جلال راه حضرت امام خمینی(ره)، ولایت رهبر عزیزمان و عزت مردم سرافراز ایران اضافه می شود.

سردار اسلامی با آرزوی شادی و شادکامی در این ایام برای تمام مردم شهید پرور ایران، بازگشت و شناسایی از طریق آزمایش DNA پیکر مطهر شهید مدافع حرم «رضا ایزدیار» را خدمت خانواده ایشان و مردم استان البرز تبریک گفت و از همه دوستداران شهدا دعوت کرد 8 ونیم صبح روز دوشنبه در مراسم تشییع این شهید بزرگوار حضور بهم رسانند.

مدیرکل حفظ آثار استان البرز در ادامه افزود: اطمینان دارم امسال جشن بزرگ 22 بهمن پرشورتر و پرنشاط تر از سال های گذشته برگزار می شود. امیدوارم همیشه لبخند برلب مردم ایران باشد تا چشم استکبار جهانی که همیشه آرزوی ذلت این مردم سرافراز را دارد کور شده و چشم طمع از این سرزمین بردارند.

سردار اسلامی خاطر نشان ساخت: حضرت امام خمینی (ره) نهالی را در این سرزمین کاشت که این نهال روز به روز با شکوه تر، برافراشته تر، سرافراز تر و در برابر دشمنان قوی تر خواهد شد.

وی یادآور گردید: امروز انقلاب اسلامی از مرزهای جمهوری اسلامی عبور کرده و در سراسر دنیا به شکوفایی و ثمر رسیده است و عظمت و سربلندی حضرت امام خمینی (ره) رهبر عزیزمان و انقلاب را تمام مردم آزادی خواه جهان جشن می گیرند.

سردار اسلامی خاطر نشان ساخت: دهه فجر متعلق به ایران و ایرانیان نیست. در گوشه گوشه جهان از انقلاب شکوهمند اسلامی ما و از رهبر عزت مدارمان یاد می شود و به این یاد و خاطره افتخار می شود. در تمام دنیا انقلابی به این بزرگی نداشته ایم که بتواند با حفظ آرمان های خود در سراسر دنیا برای بشریت و انسانیت مثمر ثمر باشد.

وی افزود: همه متفکران و صاحب نظران دنیا متفق القول هستند که این انقلاب با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و ولایت رهبر عزیزمان الگو و الگوی ملت های آزادی خواه جهان است و این مساله از بزرگ ترین ثمرات این انقلاب دینی و مردمی است.

سردار اسلامی در پایان با اشاره به این که در این برهه از زمان ولایت و رهبری هوشمندانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) سبب افتخار ایران و ایرانیان در تمام جهان است گفت: امیدواریم که سایه ولایت و رهبری ایشان سال های سال برای ملت ایران سبب آرامش و افتخار باشد. ما نیز همراه با رودخانه عظیم مردم ایران در جای جای این سرزمین روز 22 بهمن را جشن خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار