در سومین روز از ایام الله فجر:

خوزستانی ها مزار شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گلباران کردند

همزمان با سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، مزار شهدای انقلاب و دفاع مقدس خوزستان غباروبی و عطرافشانی شد.
کد خبر: ۲۲۴۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰ - 02February 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، همزمان با سومین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی،  با عنوان «انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت» مراسم عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا در سراسر استان برگزار شد که این مراسم دراهواز ساعت 15 در قطعه شهدای انقلاب گلزار شهدا به انجام رسید.

سردار علی پور ، مدیرکل وجمعی از پرسنل بنیاد حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان نیز با حضور در این مراسم واهدا شاخه گل به روح بلند شهدا یاد وخاطره ی رشادت های این قهرمانان را گرامی داشتند. 

از دیگر برنامه هایی که امروز برگزار شد دعای کمیل در مساجد و حسینیه های سراسر استان ، مراسم دیدار با خانواده معظم شاهد و ایثارگران، محافل انس با قرآن بعد از نماز مغرب و عشا در کانون های فرهنگی و هنری استان و نشست های بصیرتی و گفتمان انقلاب اسلامی در نقاط مختلف استان است.

جشن انقلاب همزمان با ولادت حضرت زینب(س) بعد از نماز مغرب و عشا در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملاثانی، برگزاری پیاده روی خانوادگی در استادیوم ورزشی پهلوان تختی هندیجان، ویزیت رایگان افراد بی بضاعت توسط شبکه بهداشت و درمان کلنگ زنی و افتتاح پروژه های عمرانی در این شهرستان اشاره کرد.

افتتاح جشنواره غذاهای محلی و سنتی در پارک خانواده رامهرمز، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگیان در کلیه ادارات آموزش و پرورش مناطق و به صورت نمادین در بهبهان، آغاجاری و امیدیه و تجمع استکبارستیزی بعد از نماز مغرب و عشا در کانون ولایت ایذه نیز از برنامه هایی بودند که به انجام رسیدند .

همچنین جشنواره نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان در کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان بندر امام خمینی(ره) و جشنواره تئاتر خیابانی در پارک شهر این شهرستانبه نحو شایسته ای برگزار گردید.

همایش فرهنگی هنری جادوی زبان در فرهنگسرای جوان مسجدسلیمان، مراسم خاطره گویی در مسجد شهید بهشتی و شب شعر عربی در پایگاه مقاومت شهید عیدانی آبادان، مسابقات تیراندازی جانبازان و معلولین در استادیوم شهید جهان آرا و همایش مداحان در مسجد جوادالائمه(ع) خرمشهر نیزپایان بخش برنامه های امروز در استان خوزستان بودند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار