نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس:

نافرجامی پرونده حقوقی ناو وینسنس بیانگر عدم صلاحیت سازمانهای بین‌المللی در استرداد حقوق ملتهاست

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: عدم احقاق حقوق ملت ایران در جریان عملیات تروریستی ناو وینسنس نشان داد که سازمانهای بین المللی صلاحیت استرداد حقوق ملتها را ندارند.
کد خبر: ۲۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵ - 01July 2014

نافرجامی پرونده حقوقی ناو وینسنس بیانگر عدم  صلاحیت سازمانهای بین‌المللی در استرداد حقوق ملتهاست

 «نادر قاضیپور» عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، ضمن محکوم نمودن اقدامات تروریستی آمریکا در کشورهای منطقه خاورمیانه از گذشته تا به امروز گفت: کشوری که خارج از حوزه ملی خود اعمال قدرت می کند و به افراد غیرنظامی بی گناه حمله ور می شود، مسلما به هیچ یک از قوانین و قواعد بین المللی پایبند نیست.

 وی ضمن ابراز تاسف از جانباختگان این حادثه تلخ که بسیاری از آنان را زنان و کودکان بی دفاع تشکیل می دادند اظهار کرد: این تنها یکی از جنایات آمریکا در کشور ماست و اقدامات این کشور در جنگ هشت ساله، حادثه طبس، حمله به کشتی ها و سکوهای نفتی، تحریمهای هستهای در می یابیم که با اینگونه سیاستهای خصمانه، پرونده سیاهی از عملکرد خود را در اذهان عمومی ملت ایران به جای گذاشته است.

نماینده مردم ارومیه با تاکید بر اینکه دولت وقت آمریکا با این اقدام خصمانه پیام دشمنی خود را نسبت به ملت ایران به بینهایت رساند افزود: ما باید از این جریان درس عبرت بگیریم و بدانیم تا زمانیکه اسلام و آرمانهای امام، انقلاب و شهدای عزیز در این مملکت زنده است، آمریکا دشمن شماره یک ما است و هیچ گاه به ملت ما رحم نخواهد کرد و همواره در جهت منافع خود حقوق دیگر ملتها را پایمال می کند، لذا باید در برابر چنین دشمن بیرحمی همواره آماده دفاع از خود باشیم.

«نادر قاضیپور» با بیان اینکه تجربه تاریخی، تبیین کننده حقایق اتفاق افتاده در بستر زمان است افزود: عدم احقاق حقوق ملت ایران در جریان عملیات تروریستی ناو وینسنس نشان داد که سازمانهای بینالمللی قدرت و صلاحیت استرداد حقوق ملتهای مظلوم را از کشورهای متخاصم ندارند.

وی در پایان افزود: نباید نسبت به مذاکرات هسته ای خوشبین بود، زیرا تجربه تاریخی نشان داده که ابرقدرتها قابل اعتماد نیستند و همانطور که مشاهده کردیم در طول مذاکرات بارها مواضع خود را تغییر دادند و بدین نحو با سنگ اندازی در روند مذاکرات بدنبال کسب امتیازات بیشتر از ملت ایران بودند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار