اهوازیان:

عزت کشور مرهون خون شهدا و ولایت فقیه است

راوی جنگ گفت: برخی امروز در کشور می‌گویند انقلاب را با گفتمان صادر می‌کنیم، حال آنکه باید گفت عزت امروز کشور مرهون خون شهدا و ولایت است نه گفتمان.
کد خبر: ۲۲۵۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲ - 03February 2017

به گزارش دفاع پرس از قزوین، عبدالفتاح اهوازیان در تجمع بزرگ مدافعان حرم که شب گذشته در مسجد امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت زینب(س) و دهه فجر اظهار داشت: ولی‌نعمت همه آحاد جامعه شهدا هستند و امروز بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب هنوز برخی حاضر نیستند با چشم دل، شهدا را ببینند بلکه با چشم ریا به آنان می‌نگرند.

وی با بیان اینکه وقتی عراقی‌ها وارد خوزستان شدند عده‌ای جوان بصیر مقابل آن‌ها ایستادگی کردند، ادامه داد: شهدا با شهادت خود همچون یک بمب فرهنگی منفجر شده و اطراف خود را تحت تأثیر قرار می‌دهند که دلیل بر بصیرت آن‌ها است.

راوی جنگ با اشاره به این نکته که تدین دلیل بر بصیرت نیست و وجود امثال ابوموسی اشعری، شمر و ابن‌ملجم بیان‌گر این امر است، تشریح کرد: ابوموسی اشعری‌ها در کشور بسیار هستند و کشور پُر از سیاست‌های ضدولایت است.

اهوازیان مطرح کرد: مسؤولان باید به مدافعان حرم ارج نهند و با بصیرت‌افزایی در جامعه گام بردارند.

راوی دفاع مقدس با بیان اینکه گناه مدافعان حرم بصیرت آن‌ها است، یادآور شد: رزمنده‌ها سیاسی نیستند و خط قرمز آن‌ها شهدا، ولایت و انقلاب است؛ کار رزمندگان گفتن حق است و از بازگو کردن آن خسته نمی‌شوند.

رزمنده دوران دفاع مقدس اذعان کرد: 50 درصد مظلومیت مدافعان حرم تقصیر ترکیه است(ترکیه هم مقصر ایجاد و عملیات‌های داعش است)، اما آقای وزیر به جای گُل هدیه کردن به رزمندگان نبل‌الزهرا و غواص، به محل طراحی عملیات داعش در ترکیه رفته و گُل اهدا می‌کند که این نشان از بی‌بصیرتی است.

اهوازیان تشریح کرد: تمام مصیبت‌های کشور از آمریکا و اسرائیل است اما استاد دانشگاه در کشور از روی آن که باید بگذرد، نمی‌گذرد؛ برخی در داخل منشور امام حسین(ع) را که می‌فرماید، اگر دین ندارید، آزاده باشید را هنوز نفهمیده‌اند.

وی با بیان اینکه اگر امروز امنیت در کشور وجود دارد باید قدر آن را بدانید، خاطرنشان کرد: محاکمه فیش‌های نجومی و سایر مطالبات رهبری در کشور نادیده گرفته می‌شود و افکاری از سوی برخی‌ها در کشور وجود دارد که جلوی این امر را می‌گیرد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه مقایسه آزادی حلب با آزادی خرمشهر و مطرح کردن این سخن که اگر برجام نبود حلب آزاد نمی‌شد، ساده‌لوحانه است، ادامه داد: برخی می‌گویند انقلاب را با گفتمان صادر می‌کنیم حال آنکه عزت امروز کشور مرهون شهدا و ولایت است نه گفتمان؛ دنیا از مدافعان حرم درس گرفته است که برخی داخلی‌ها متوجه این امر نیستند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار