فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر:

ملت ترسی از دشمن به دل ندارد

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ملت به تبعیت از ولایت فقیه در سخت‌ترین شرایط از دشمنان هیچ ترسی به دل ندارند.
کد خبر: ۲۲۵۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱ - 04February 2017

 به گزارش دفاع پرس از بوشهر، سردار محمدتقی صفری در همایش انقلاب و حرکتی عزت‌آفرین برای ملت‌ها در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی باعث عزت، افتخار و سربلندی همه مسلمانان، شیعیان و ملت بزرگ ایران شد و برای بزرکداشت ایام دهه فجر همچون عید سعید فطر و قربان باید جشن گرفت.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی وجود ما را در برابر استکبار جهانی رها بخشید، ادامه داد: جوهره وجودی تربیتی حضرت امام(ره) انقلاب است و این انقلاب بود که وجود همه مردم را حیات الهی بخشید.

این مسئول با اشاره به اینکه ندای الهی و قرآنی امام در انقلاب همه صداها و نداها را خاموش کرد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی استمرار راه پیامبران الهی است.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای هندسه حرکتی بلوک شرق و غرب را در هم پیچید، تبیین کرد: استکبار به شدت از انقلاب اسلامی واهمه داشته و خود را به بهترین نحو تجهیز می‌کند که چگونه با آن مقابله کند.

صفری با تاکید بر اینکه ابعاد اسلام و انقلاب را باید به خوبی به نسل‌های آینده بازگو کرد، تأکید کرد: تعبیر و تشبیه انقلاب اسلامی به انقلاب فرانسه کاملا اشتباه و این موضوع از سوی مغرضان انقلاب صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه دهه فجر برای ما سراسر ارزشمند، افتخارآمیز و شورانگیز است، گفت: انقلاب اسلامی سرآغاز حرکت بامفهوم، بامعنا، با استقامت و با برنامه حضرت امام(ره) در مقابل استکبار جهانی آغاز شد.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه امام این انقلاب را بنا گذاشت تا ملت‌ها بوسیله آن در مقابل همه ظلم‌های دنیا استقامت کنند، گفت: روزی که ما جرات نداشتیم از کم‌ترین حق خود دفاع کنیم امام با حرکت الهی خود نشان داد که با اتحاد و استقامت می‌توان دشمنان را به خاک مذلت کشاند.

صفری با تاکید بر اینکه جهان با تمام امکاناتش در تکاپوست تا نور انقلاب را خاموش کند، افزود: انقلاب اسلامی استکبار و وامداران مزدورش در منطقه را در استرس و اضطراب وحشتناکی قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه به فضل الهی قدرت انقلاب اسلامی ریشه استکبار را برخواهد کند، تصریح کرد: مردم ایران با بصیرت و تبعیت از ولی فقیه کاخ‌های دشمنان را فتح خواهند کرد.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه دشمنان با هیاهوهای تبلیغاتی می‌خواهند ملت و مسئولان را بترسانند، خاطرنشان کرد: ملت به تبعیت از ولایت فقیه در سخت‌ترین شرایط از دشمنان هیچ ترسی به دل ندارند، مسئولان نیز به پشتوانه ملت و رهبری در پیچیده‌ترین مشکلات در مقابل استکبار سر خم نکرده و زانو در بغل نگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار