بیانیه سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت دهه فجر؛

ملت ایران هر ساله با حضور در راهپیمایی دشمن را وادار به عقب‌نشینی می‌کند

ملت ایران هر سال با حرکت خود در 22 بهمن، دشمن را در جای خود متوقف و وادار به عقب‌نشینی کرده است.
کد خبر: ۲۲۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹ - 04February 2017

ملت ایران هر ساله با حضور در راهپیمایی دشمن را وادار به عقب‌نشینی می‌کندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس در بیانیه‌ای با گرامیداشت یوم الله دهه فجر آورده است:

دهه‌ی فجر، در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ کشور ماست که گذشته را از آینده جدا کرد و مقطع رهايی ملّت ايران شد. پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 1357 از بزرگترین و زيباترين افتخارات ملت مسلمان ایران است که با یکپارچگی و وحدت کلمه، دين‌مداري، حقیقت‌خواهی، ظلم‌ستیزی، ولایتمداری را به اوج رسانید و به عنوان سرمشق و الگوی آزادی‌خواهی، زمینه‌ساز بیداری ملت‌های مظلوم و تحت ستم استکبار جهانی را فراهم کرد.

بی‌شک، پایان‌بخش شب سیاه ظلم و جور،با ایثار و از خودگذشتگی زنان و مردان انقلابی رقم خورد و در این میان نقش اساسي زنان در ايجاد و پيروزي انقلاب اسلامي و تثبيت آن، قابل تأمل و تاکید امام راحل، مقام معظم رهبري، علماي دين و سياستمداران كشور بوده و در تاريخ ايران اسلامي همواره ماندگار خواهد بود.

مهمترین امتیاز انقلاب 57، این بود که هويت واقعي و شخصيت اسلامي زن را در قالب ارزش‌هاي اصيل جهت رسيدن به كمال در جهان متجلي كرد.

در حقیقت ایران اسلامی با پیروی از رهنمودهای ارزشمند و حکیمانه سکاندار انقلاب، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) با عبور از توطئه‌های شوم دشمنان در اوج افتخار، عزت و سربلندی ایستاده و امروز در طلیعه بهار آزادی، انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی مقتدر، نه تنها برای کشورهای اسلامی بلکه برای تمام دنیا به ویژه در حوزه زنان و خانواده مطرح است.

بی‌تردید ملت بزرگ ایران با وحدت و دینداری و ولایت‌مداری خود تاکنون توانسته است قله‌های رفیع سرافرازی را طی کرده و تمامی شیطنت‌ها و توطئه‌های نظام استکباری را خنثی کند. ملت ایران هر سال با حرکت خود در 22 بهمن، دشمن را در جای خود متوقف و وادار به عقب‌نشینی کرده است.

اکنون به برکت سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران دوباره فرصت مروری عمیق به سی و هشت سال جهاد و مبارزه فراهم آمده است. فرصتی دوباره برای مرور ریزش‌ها و رویش‌ها.

متن مصرح حرکت انقلاب اسلامی ایران مشحون از رشادت‌ها و خیزش‌هایی است که همه و همه به برکت حفظ مسیر اصلی انقلاب فراهم گشته است.

در شرایط امروز مهمترین درس انقلاب حفظ و تداوم مسیر انقلابی‌گری است. روحیه انقلابی‌گری نقطه عطف همه تلاش‌ها، همه مجاهدت‌ها و همه آرمان‌طلبی‌هاست. امروز و در شرایط موجود، مهم‌ترین ویژگی مردان و زنان انقلابی، تلاش مجاهدانه به منظور باقی ماندن در مشی انقلابی‌گری است.

رسالت و مجاهدت امروز و تلاش برای ماندن در این مسیر پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی، متضمن تحمل سختی‌ها و مجاهدت بی‌وقفه است چرا که بدون آن هرگز نمی‌توان به نقطه اوج آرمان‌ها رسید.

انقلاب اسلامی ایران‌آموز‌ها و استراتژی‌هایی دارد که منحصر به فرد است و مبداء و مقاصدش نیز ویژه همین انقلاب بوده و هست. عمده حرکت‌ها و خیزش‌های شکل گرفته در بستر انقلاب اسلامی و سازماندهی و ساماندهی آنها تحت یک الگوی بی‌بدیل صورت گرفته است که پویا و پیش برنده است و نمی‌توان آن را متوقف ساخت.

ما امروز در آستانه تحولات جدیدی در جامعه ی جهانی هستیم و آنچه می‌تواند ما را در این مسیر رو به جلو نگه دارد و مانایی آن را حتمی سازد؛ حفظ روحیه انقلابی گری و تعهد بر خط انقلابی گری است. بدون شک باید گفت؛ «درس بزرگ سال سی و هشتم انقلاب ما باید انقلابی گری و جهاد مداوم بر سر آرمان های انقلاب باشد.»

سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس ضمن دعوت از زنان متدین، همیشه در صحنه و انقلابی ایران اسلامی همراه با سیل خروشان ملت، ایثارگران عزیز و خانواده های معظمشان در راهپیمایی 22 بهمن ماه 1395 شرکت و با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل عظیم الشان و خون پاک زنان و مردان شهید تجدید میثاق می نماید و اعلام می دارد که با پیروی از رهبری داهیانه مقام معظم رهبری تا ظهور مهدی موعود در برابر ترفندهای دشمنان اسلام، ایستاده است.

انتهای پیام/ 131


نظر شما
پربیننده ها