بیانیه جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر به مناسبت دهه فجر؛

«جهاد اکبر» وظیفه‌ای است همگانی برای حفظ دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی

در بیانیه جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر به مناسبت دهه فجر آمده است: «38 سال مبارزه به ما آموخت که تنها راه نجات و عزت در گرو تقویت جبهه مقاومت و جهاد است و امروز جهاد اکبر وظیفه‌ای است همگانی، برای حفظ دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی.»
کد خبر: ۲۲۵۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱ - 05February 2017

جهاد اکبر وظیفه ایست همگانی برای حفظ دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی دهه‌ی غرورآفرین فجر را به ملت جمهوری اسلامی ایران و همه آزادمردان جهان تبریک گفت.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

"يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْکُمْ وَ يُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ" (سوره محمد(ص)، آیه شریفه هفتم)

انقلاب اسلامی ایران در حالی وارد سی و هشتمین سالروز پیروزی خود می گردد که آوازه آن جهانی گشته و امروز کسی در دنیا نیست که با نام انقلاب اسلامی آشنا نباشد. شاید در بهمن 57 کمتر کسی باور می‌کرد که این انقلاب مردمی تبدیل به قدرتی جهانی شود.

تئوری حکومت اسلامی همه واژه‌های تاثیرگذار جهان را به حاشیه برد و خود به تنهایی میدان دار عرصه نامداری گشت.

امپریالیسم جهانی با آن همه دستگاه‌های تبلیغاتی خود نتوانست مانع رسیدن نوای اسلام ناب به قلب‌های آزاده جهان شود و امروز ایران اسلامی در آغاز 38 سالگی خود، به اعتراف دشمنانش یکی از 8 قدرت برتر نظام های جهان است.

حرکت جهادی و روحیه ایثار و مقاومت رمز پیروزی و پیشرفت کشور بود که خمینی کبیر (ره) آن را بر پیکره انقلاب دمید تا همگان گوشه‌ای از تجلی حکومت عدل علوی را به خود ببینند.

در این میان اما به رسم تاریخ، خناسان و بدخواهان بیکار ننشستند و در داخل و خارج این مرز و بوم هر روز فتنه‌ای جدید به راه انداختند و هنوز امید آن دارند تا زوال این شجره طیبه را ببینند.

دشمنان اسلام ناب به سرکردگی شیطان اکبر در هر برهه از تاریخ این حکومت الهی تلاش می‌کنند تا با همکاری خودباختگان داخلی چهره‌ای زشت از حکومت دینی به جهانیان عرضه نمایند. ایجاد گروه‌های تند رو مانند القاعده و داعش و به راه انداختن جنگ‌های نیابتی در اطراف میهن اسلامی و تحریم‌های ظالمانه همه و همه برای ساقط کردن نظامی است که شعارش هیات من الذله است. آری مردمی که زیر بار ذلت نمی‌روند مورد غضب شیاطین هستند.

در سالهای اخیر و درپی مذاکراتی که به برجام انجامید، استکبار جهانی بار دیگر چهره عهد شکن خود را به مردم ایران اسلامی نمایان ساخت تا عده ای معدود که خیال باطل داشتند آگاه گردند.

38 سال مبارزه به ما آموخت که تنها راه نجات و عزت در گرو تقویت جبهه مقاومت و جهاد است و امروز جهاد اکبر وظیفه ایست همگانی برای حفظ دستاوردها و آرمانهای انقلاب اسلامی.

در سالروز جشن 38 سالگی انقلاب اسلامی، گرامی می‌داریم یاد و نام امام راحل و یاران شهیدش را و درود بیکران هدیه میکنیم به روح بلند آن مردان راستین و یاران آخرالزمانی امام عصر روحی لک الفداء.

و این ایام مبارک را بهانه‌ای قرار داده تا با قائد و امام خود، خامنه‌ای عزیز تجدید بیعت نموده و عرضه بداریم که جانا هستیم بر آن عهد که بستیم.

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار ضمن عرض تبریک ایام الله دهه فجر به عموم ایرانیان عزیز در سراسر جهان، از همه دلسوزان انقلاب اسلامی دعوت می نماید تا در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن با حضور خود برگ زرین دیگری را در صفحات تاریخ انقلاب ثبت نمایند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار