معاون دادستان کشور:

گذشت زمان موجب فراموشی دوران حماسه و ایثار نمی‌شود

معاون دادستان کشور گفت: گذشت زمان باعث نمی‌شود دوران معنوی، حماسه، ایثار، برادری و کنارهم بودن فراموش شود.
کد خبر: ۲۲۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳ - 28June 2014

گذشت زمان موجب فراموشی دوران حماسه و ایثار نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بیرجند، جمعی از رزمندگان و همرزمان دوران دفاع مقدس استان خراسان جنوبی با «سید مرتضی بختیاری» معاون دادستان کل کشور در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس دیدار کردند.

در این دیدار معاون دادستان کل کشور با ذکر خاطراتی از دوران 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: گذشت زمان باعث نمیشود دوران معنوی، حماسه، ایثار، برادری و کنارهم بودن فراموش شود.

بختیاری با اشاره به تحولات منطقه افزود: جنایاتی که امروز گروه داعش درعراق با نام اسلام انجام میدهند نگران کننده است و این گروه درواقع پرورش یافته استکبار جهانی هستند که نه به شیعه رحم میکنند و نه به سنی و لذا باید هوشیار بود.

وی اضافه کرد: بیشترین بهره برداری را رژیم غاصب اسرائیل از این جنایات میکند و این زمانی تاسف بارتر است که عدهای به نام اسلام دست به این اعمال میزنند .

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی نیز در این آیین با اشاره به اینکه دلاورمردان با ایثار و رشادت خود، غیرت و مردانگی را به ثبت رساندند، تاکید کرد: امروز نیز فرماندهان دلاور، یاد آور خاطرات آن روزها هستند.

حسن مجنونی تصریح کرد: این گونه برنامهها، خاطرات روزهای جبهه و ایثار و شهادت را زنده میکند.

گفتنی است در پایان این مراسم رزمندگان استان دغدغهها و سوالات خود را درباره مسائل مهم جامعه از جمله بحث امر به معروف و نهی از منکر مطرح نمودند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار